Tjejer? Hur kommer ni lättast

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Min womanizer ger mig orgasm så fort att jag känner mig lurad! Jag kan komma flera gånger under en och samma session, men brukar oftast stanna vid tre fyra orgasmer...men det är faktiskt som att när jag väl börjat kan jag köra på ganska frenetiskt *heh* ... men ok, snabbast med Womanizern...

Är största ”kritiken” min fru har också, hon gillar att bygga upp lite och den ger henne en skrikande orgasm på 30-60 sekunder. Men bra för snabbisar säger hon, speciellt när hon har svårt att somna.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Min womanizer ger mig orgasm så fort att jag känner mig lurad! Jag kan komma flera gånger under en och samma session, men brukar oftast stanna vid tre fyra orgasmer...men det är faktiskt som att när jag väl börjat kan jag köra på ganska frenetiskt *heh* ... men ok, snabbast med Womanizern...

Min kvinna slog ett fascinerande personligt rekord nyligen, då hon under en och samma session med sin Womanizer fick 43 orgasmer på under två timmar. När den väl har fått igång henne vill hon bara ha mer och mer. Lyckligtvis får jag vara med på ett hörn och njuta av hennes njutning.

Det finns tillfällen då man verkligen önskar att man vore kvinna :p
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Nej det är tydligt..
Har personligen fått erfara detta på sätt och vis. Jag är aktiv på två dejtingsidor, är fullt seriös i mitt sökande, men många tjejer har en defensiv inställning mot kontakter med nya killar, då det förekommer många allt för brunstiga herrar som direkt ska prata sex, skicka bilder på sin "unika" kuk utan att fråga om lov m.m.

Är så trött på denna typ av agerande av killarna. Nu ska jag inte dra alla över en och samma gräns. Menar bara att alla killar straffas av några killars sviniga agerande.

Men har ett udda förslag till dig. Ta kort på din nalle och ge grabbarna här inne något att vara avis på ;)
Hoppas du tar mig på rätt sätt nu :)

Asså var och en får gilla/ogilla vad de vill men det är kommentarer som denna som bäst illustrerar skillnaden mellan tjejer och bögar. Eller rättare sagt skillnaden mellan tjejer och killar generellt.
Jag gillar att få kukbilder. Tar dem som en komplimang och skulle aldrig svara nedsättande eller förlöjligande. I de allra flesta fall är en kukbild ett uttryck för livsglädje, lite spänning och självklart kåthet. Inget att förarga sig över.

Om jag (av vilken anledning som helst) inte är intresserad så tackar jag, skickar en tillbaka och säger ”kram, ha ett bra liv.” Alla hittills har fattat vinken, ratade fast på ett snällt sätt.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Gillar bli penetrerad, har alltid haft lätt att komma med något innuti mig. Har en kurvad penisformad dildo som jag använder. Vill jag komma fort så ställer jag mig på alla fyra, sköter dildon med högra handen och smeker klitoris med andra. Kan komma på mindre än 1 min då.
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar bli penetrerad, har alltid haft lätt att komma med något innuti mig. Har en kurvad penisformad dildo som jag använder. Vill jag komma fort så ställer jag mig på alla fyra, sköter dildon med högra handen och smeker klitoris med andra. Kan komma på mindre än 1 min då.
Hur gör du om du vill dra ut på och njuta längre, och hur länge kan du hålla på innan du kommer då? Kan säga att för mig handlar det mest om tempo och mindre om teknik ifall jag vill komma snabbt eller njuta länge.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Gillar bli penetrerad, har alltid haft lätt att komma med något innuti mig. Har en kurvad penisformad dildo som jag använder. Vill jag komma fort så ställer jag mig på alla fyra, sköter dildon med högra handen och smeker klitoris med andra. Kan komma på mindre än 1 min då.
En liten undran bara.... hur kan du sköta dildon med ena handen och smeka klitoris med den andra, samtidigt som du står på alla fyra?
 
Toppen