Tjejer med sexiga muskler!

nyfiken2

Medlem
Kön
Man
Är vi fler som tycker det är sexigt och vackert med kvinnor som har synliga muskler och väl trimmade rumpor och ben??
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Vältränat är sexigt, 2:an är ju helt underbar, vilken trevlig bak :p Men 1:an o 3:an är för hårda i kroppen för min smak, inte naturligt.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Haha....! Det här blev ju fetfel! :D Förlåter du oss snäckan?!?
(Ämnet är roligt dock, vad tycker ni bitjejer, gillar ni vältränade tjejer eller det kvittar?)
 

on

Medlem
Kön
Man
Haha....! Det här blev ju fetfel! :D Förlåter du oss snäckan?!?
(Ämnet är roligt dock, vad tycker ni bitjejer, gillar ni vältränade tjejer eller det kvittar?)

Måste tjejer vara bi för att tycka vältränade tjejer ser sexiga ut?


;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Haha....! Det här blev ju fetfel! :D Förlåter du oss snäckan?!?


Nix[}:)] Ni har begått ett alldeles för stort övertramp för att ni skall bli förlåtna utan vidare!

Jag får nog samla ihop tjejerna i "vår" ringhörna, så att vi kan komma fram till ett lämpligt straff[}:)];)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Haha....! Det här blev ju fetfel! :D Förlåter du oss snäckan?!?


Nix[}:)] Ni har begått ett alldeles för stort övertramp för att ni skall bli förlåtna utan vidare!

Jag får nog samla ihop tjejerna i "vår" ringhörna, så att vi kan komma fram till ett lämpligt straff[}:)];)


Hallå!!! Finns det inte en enda tjej som tycker att killarna förtjänar ett lämpligt straff här[:0];):cool:
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Haha....! Det här blev ju fetfel! :D Förlåter du oss snäckan?!?


Nix[}:)] Ni har begått ett alldeles för stort övertramp för att ni skall bli förlåtna utan vidare!

Jag får nog samla ihop tjejerna i "vår" ringhörna, så att vi kan komma fram till ett lämpligt straff[}:)];)


Hallå!!! Finns det inte en enda tjej som tycker att killarna förtjänar ett lämpligt straff här[:0];):cool:

Yeah, get in da ring girlz!! ;) Eller ska vi ta det face-to-face du o jag, Snäckan...?!? :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Haha....! Det här blev ju fetfel! :D Förlåter du oss snäckan?!?


Nix[}:)] Ni har begått ett alldeles för stort övertramp för att ni skall bli förlåtna utan vidare!

Jag får nog samla ihop tjejerna i "vår" ringhörna, så att vi kan komma fram till ett lämpligt straff[}:)];)


Hallå!!! Finns det inte en enda tjej som tycker att killarna förtjänar ett lämpligt straff här[:0];):cool:

Yeah, get in da ring girlz!! ;) Eller ska vi ta det face-to-face du o jag, Snäckan...?!? :D

Jag tar dig på KO i första...:D
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
[/quote] Måste tjejer vara bi för att tycka vältränade tjejer ser sexiga ut? ;)[/quote]

Näe, man behöver väl varken vara "bi" elr "straight" för att tycka personer/människor ser bra ut heller? ;)
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Måste tjejer vara bi för att tycka vältränade tjejer ser sexiga ut? ;)[/quote]

Näe, man behöver väl varken vara "bi" elr "straight" för att tycka personer/människor ser bra ut heller? ;)

[/quote]

Nä flata.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Haha....! Det här blev ju fetfel! :D Förlåter du oss snäckan?!?


Nix[}:)] Ni har begått ett alldeles för stort övertramp för att ni skall bli förlåtna utan vidare!

Jag får nog samla ihop tjejerna i "vår" ringhörna, så att vi kan komma fram till ett lämpligt straff[}:)];)


Hallå!!! Finns det inte en enda tjej som tycker att killarna förtjänar ett lämpligt straff här[:0];):cool:

Yeah, get in da ring girlz!! ;) Eller ska vi ta det face-to-face du o jag, Snäckan...?!? :D

Jag tar dig på KO i första...:D
Haha, kom an då, Bee-otch!! ;):D;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tar dig på KO i första...:D[/quote]

Haha, kom an då, Bee-otch!! ;):D;)[/quote]

..........................................

Likt Rocky Marciano förlitar jag mig på naturens krafter[}:)]

Tittar dig djupt i ögonen för att visa att du redan har förlorat!

...genast inser jag mitt misstag när jag däckas av din blick ... hör domarens röst där jag ligger utslagen på golvet - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9... på nio reser jag mig upp... Omskakad över att du lyckades golva mig direkt, men samtidigt fylld av styrka... Jag inser att jag inte tar dig på KO i just den här matchen, men TKO är som att plocka godis av barn...:cool:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Kamma dig nu, Xenon... FridaA har en stor smiley i sitt inlägg, o e en go tjej, jag håller med henne.
 
Toppen