Tjejer med sexiga muskler!

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Det kan också vara så att Frida vet vem jag är och förlåter mig för att jag glömmer att använda smileys.
Hoppas att ni andra kan sälla er till den skaran.

Se här bara: ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det kan också vara så att Frida vet vem jag är och förlåter mig för att jag glömmer att använda smileys.
Hoppas att ni andra kan sälla er till den skaran.

Se här bara: ;)


Jag ber om ursäkt ifall jag missuppfattade ditt budskap till Frida A. Men i min värld så är "bah" inget annat än bokstäverna för en smiley, som inte har så trevlig betydelse - därav min reaktion!
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Det kan också vara så att Frida vet vem jag är och förlåter mig för att jag glömmer att använda smileys.
Hoppas att ni andra kan sälla er till den skaran.

Se här bara: ;)


Jag ber om ursäkt ifall jag missuppfattade ditt budskap till Frida A. Men i min värld så är "bah" inget annat än bokstäverna för en smiley, som inte har så trevlig betydelse - därav min reaktion!

Oj, vilken smiley är det? Bah är i min värld mer som ett läte. Bah. Eller bäh.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det kan också vara så att Frida vet vem jag är och förlåter mig för att jag glömmer att använda smileys.
Hoppas att ni andra kan sälla er till den skaran.

Se här bara: ;)


Jag ber om ursäkt ifall jag missuppfattade ditt budskap till Frida A. Men i min värld så är "bah" inget annat än bokstäverna för en smiley, som inte har så trevlig betydelse - därav min reaktion!

Oj, vilken smiley är det? Bah är i min värld mer som ett läte. Bah. Eller bäh.


Ganska träffande, eftersom (bah) är en smiley för det svarta fåret...
 

nyfiken2

Medlem
Kön
Man
Ledsen att detta hamnade i fel forum...sorry.
Eller gjorde det det??
Vad tycker tjejer som kan njuta av vackra kvinnokroppar, är det snyggt med lite synliga muskler på tjejer??
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ledsen att detta hamnade i fel forum...sorry.
Eller gjorde det det??
Vad tycker tjejer som kan njuta av vackra kvinnokroppar, är det snyggt med lite synliga muskler på tjejer??


Oj så ledsen du verkar:D En ärligt menad ursäkt förtjänar så klart ett svar[}:)]:);)

Jag tänder inte på bilder över huvud taget. Visst kan jag tycka att en tjej eller kille är snygg på bild men jag tänder inte sexuellt.

Om jag ser en tjej irl, som har synliga muskler så kan jag tända på henne, men det beror inte på musklerna eller kroppen i övrigt. Det beror på hennes utstrålning, hjärna och humor. Precis samma saker som jag tänder på hos män!

Det skall väldigt mycket till innan jag tänder på en tjej...
 
Toppen