Tjejer! När började ni onanera?

peppa

Ny medlem
Kön
Man
Är intresserad av att veta eran debut-ålder i onanins fantastiska värld.

Själv introducerade jag min 1 år yngre syrra när jag var 13 år.
Vi var själva hemma och vi båda hade pyamas på oss, endast.

Jag sa att jag skulle visa en sak som var skönt, så jag sa åt henne att komma och lägga sig i min säng på mage och att hon skulle dra upp ena benet lite och sedan ligga still så.

Sen började jag att massera henne i svanken och höll på ganska länge.
Det syntes att hon tyckte att det var skönt.
Sen började jag att sakta flytta ner handen närmare och närmare hennes stjärt för att så småningom bara massera stjärten.
Hon verkade njuta av min massage så det var bara att fortsätta närmare och närmare hennes mus, och hon protesterade inte som jag trodde att hon skulle göra.

Till slut så masserade jag "bara" hennes mus utanpå pyamasbyxorna och det hördes på andetagen att hon gillade det.
Det kändes att byxorna blev fuktiga av upphetsningen över min massage, så jag slutade massera henne.

-Nej fortsätt! sa hon.
-Det var så skönt.

Så jag fortsatte ett tag till, men då sa hon att hon blev kissnödig och behövde gå på toaletten, så hon reste sig upp och gick.

Naturligtvis var det orgasmen som var nära förestående för henne.
Hon trodde väl att hon var på väg att kissa på sig.
Det kunde ju inte hon veta då att hon var nära att komma.
Jag tror inte att hon fick orgasm den gången.

Efter den gången vet jag att hon onanerade nästan varje kväll.
Vi bodde trångt och vi delade rum under hela uppväxten.
Jag brukade "låtsas" sova ganska snabbt, och nästan jämt så hördes det att hon pullade sig själv till orgasm.
Hon brukade hålla en tygdocka för munnen för att inte väcka uppmärksamhet med sina stön.

Hon visste väl inte att jag låg vaken och hörde allt.

Efter ungefär ett år så avslöjade jag att jag visste allt om hennes onani och att jag nästan alltid var vaken.
Hon avslöjade då att hon gjort likadant mot mig, att hon låtsades sova när jag runkade.

Då visste vi ju om varandras onani, så det blev att vi onanerade ihop massor av gånger.
Efter ett tag så ville hon runka åt mig och jag fick pulla henne till orgasm.
Sen blev det mer och mer vågat mellan oss och hos sög av mig och jag fick slicka hennes fitta.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Suck - den här var i alla fall ovanligt lång för omväxlings skull. Det brukar vara någon med få posts (så långt stämmer det) som skriver en väldigt kort historia, gärna på risig svenska, om hur han knullade sin syrra eller sprutade på henne utan att hon märkte det eller fick henne att runka av honom. Jaja... Jag är nog bara överdrivet gnällig men lite trött blir jag.
 

anton100100

Medlem
Kön
Man
Ja men precis! Absooluuut så som du beskriver är verkligheten.
Sen blev det mer och mer vågat mellan oss och hos sög av mig och jag fick slicka hennes fitta."
Altså, detta är patetiskt och ledsamt. Detta forum är fyllt av skit, så bajsa inte ner ännu mer för fan!

Runka på ni bara!
 

Playboy II

Ny medlem
Kön
Man
Herregud!!!

Vad är det för fel på somliga, skaffa ett liv för f*n! Jag håller med samtliga i denna tråd, förutom "peppa" förstås.

Peppa, förväntar du dig beröm eller vad är du ute efter, vill du att vi skall säga att du är en efterbliven mytoman, eller vill du att vi skall säga, "rackarns vad kåt jag blev"? Förklara gärna, för jag fösrtår faktiskt inte vad som rör sig i huvudet på sådana som dig.
 

lilljonas2005

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Playboy II

Herregud!!!

Vad är det för fel på somliga, skaffa ett liv för f*n! Jag håller med samtliga i denna tråd, förutom "peppa" förstås.

Är det inte dags att sluta nu, Playboy II? Jag har kollat dina gamla inlägg, och jag kan inte se något vettigt i det du skrivit. Det är du som borde skaffa ett liv i stället för att klaga på precis allt i detta forum. Vad driver dig att fortsätta med dina totalt meningslösa inlägg? Du kanske tycker det är roligt och njuter av att försöka förlöjliga andra?
 

Playboy II

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by lilljonas2005

Originally posted by Playboy II

Herregud!!!

Vad är det för fel på somliga, skaffa ett liv för f*n! Jag håller med samtliga i denna tråd, förutom "peppa" förstås.

Är det inte dags att sluta nu, Playboy II? Jag har kollat dina gamla inlägg, och jag kan inte se något vettigt i det du skrivit. Det är du som borde skaffa ett liv i stället för att klaga på precis allt i detta forum. Vad driver dig att fortsätta med dina totalt meningslösa inlägg? Du kanske tycker det är roligt och njuter av att försöka förlöjliga andra?

"Försöka förlöjliga andra" vem, jag? Skulle inte tro det...det klarar ni så bra själva!

"Meningslösa inlägg" säger du....att spruta på/i sin syster/moster, tycker du att de inläggen är mer meningsfulla, om så är fallet så tycker jag att du skall vara tyst!
 

lilljonas2005

Ny medlem
Kön
Man
"Meningslösa inlägg" säger du....att spruta på/i sin syster/moster, tycker du att de inläggen är mer meningsfulla, om så är fallet så tycker jag att du skall vara tyst!

Nej, det tycker jag inte. En fråga bara, innan jag struntar i dig för gott, tycker du att nedanstående citat från dig (i en annan tråd) är meningsfullt?

"16 liter, men bara om jag sprutar på min syrra. (Eller moster)"

Du kanske har glömt att du skrivit det. Det var ju faktiskt hela 3 dagar sedan. :D
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Originally posted by lilljonas2005

"Meningslösa inlägg" säger du....att spruta på/i sin syster/moster, tycker du att de inläggen är mer meningsfulla, om så är fallet så tycker jag att du skall vara tyst!

Nej, det tycker jag inte. En fråga bara, innan jag struntar i dig för gott, tycker du att nedanstående citat från dig (i en annan tråd) är meningsfullt?

"16 liter, men bara om jag sprutar på min syrra. (Eller moster)"

Du kanske har glömt att du skrivit det. Det var ju faktiskt hela 3 dagar sedan. :D

Playboy II var nog bara ironisk, han har fakiskt rätt i en hel del även om han saknar vett och etikett...
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Varför klaga på peppas historia? Ganska välskriven även om den kanske inte tillför något. Om sedan det dom gjort är fel är en annan histora. Ingen har ju farit illa av det.
 

pojke88

Medlem
Kön
Man
Det är väl lite lustigt....man kan inte skriva en fråga riktad till enbart tjejer, utan att bara killar svarar. tänk om det bara finns killar på det här forumet? Har tanken slagit er?
 

camilla

Ny medlem
Kön
Man
Ålder är intressant...jag var 13. Använde inte fingrarna då utan smekte mig, oftast med trosorna på, mot en kudde eller mot ryggstödet på en stol. Har hänt mig också att syrraan har kommit in, men hon gick snabbt ut igen, hihi.
 
R

Ragnar_]under 18 = låst]

Gäst
fattar inte dom som gnäller på dom som gnäller, jag menar hur normalt är det att tycka att incest är ok?


Tha hetero guy
 
Toppen