Tjejer och betal TV på hotell - liten undersökning

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tillhör den skara kvinnor som ofta tittar på betal tv när jag bor på Hotell, njuter av att få min egen tid och oxå se lite skön sex.....Läste en undersökning som visade att minst lika många kvinnor som män slår på betal tv kanalerna på Hotell, för att se porr. Snabbaste statistiekn dvs att slå på betal tvn efter att checka in har kvinnor....det trodde inte många!!!;)

Vilka erfarneher finns här....nyfiken

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Eva Het, låter spännande att du oxå tillhör den skara som tycker om atrt se på betal tv. Ckeckar alltid in på betal tv när jag är ute och reser och det är ganska ofta.:):p:)

Runkare
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Min arbetsplats har policyn att inte boka upp hotell där "porr-tv" förekommer. Men jag brukar boka mina övernattningar själv och då är det ju lätt att glömma att fråga.... Räcker det som svar på frågan?
 

rollegr

Ny medlem
Kön
Man
Hotell Liseberg vid Heden har gratis tv1000 så om man väntar till midnatt blir det ju ofta en rulle. Var på hotell i Skåne i dagarna, betaltv'n var inget vidare. Samma sexfilm rullade dygnet runt.
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Tv1000 är ju oftast gratis. Efter hårt arbete under dagen och några glas vin i baren på kvällen kan det vara perfekt avslutning att krypa ner i sängen och zappa fram tv1000 vid midnatt.
 

rollegr

Ny medlem
Kön
Man
Rätt dåligt överlag tycker jag, hotellen jag hittills bott på erbjuder i stort sett bara kanal 1 till 5, z och 4+. Hade inte skadat om fler åtminstone hade tv1000...

Håller med dig Tilda, det kan vara en perfekt avslutning. Bor man borta så blir det ju några glas på kvällen, vad skall man annars hitta på?
 
Toppen