Tjejer och Onani

Hogge

Medlem
Kön
Man
Jag har märkt ett lustigt fenomen hos tjejer. Alla vet ju om att 90% av tjejerna onanerar men om du frågar en tjej om hon pullar så förnekar hon det, eller blir sur för att man frågar. Varför kan inte ni tjejer erkänna att ni onanerar?

Onanera Mera
 

Sandra77

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det är väl inga problem, jag står upp för att jag onanerar nästan dagligen. Skillnaden är nog att killar gärna pratar om det menvi tjejer håller det mer för oss själva.

Mvh S
 

SexKombis

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner många som talar ut om det.. många tjejer alltså ..
så ja .. tycker inte det är typ.. " oh hell, a girl did just do it.." ;)

Just do it
 

Dead-Inside

Medlem
Kön
Man
Härligt grammatiskt fel du får in när du försöker vara cool, SexKombis.

Hur kommer det sig att du inser detta *nu* Hogge? Det är ett allmänt känt 'problem' (För killar ;)). Om man är lite snitsig kan man få de flesta att börja snacka om det dock, om man nu lyckas få de lite intimt, etc.
 

maja29

Ny medlem
Kön
Man
Vet inte om din undersökning är fullständig.
Klart tjejer leker med sig själva, vi har ju lika mycket sug som er. Tror dock att de flesta av oss inte så ofta stöter på någon som frågar, men görs det så tror jag att många är villiga att berätta. Skulle nå pudding fråga mig så skulle jag visa hur det går till :p

puss maja

En tjej som har barnasinnet kvar, samlar leksaker....
 

teamoni

Ny medlem
Kön
Man
ja vet. många tjejer är för pryda för att prata om en sdan sak som att onanera. Själv förstår jag inte riktigt varför det ska vara så.
Det är ju helt naturligt.

Stackars små flickor....

*sagt till pojken i ett kåt tillfälle* -Får jag mumsa på dig så får du låna mina bröst.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror faktiskt aldrig att jag har fått frågan om jag onanerar eller ej, så det har inte direkt funnits något att förneka. Och jag hade förövrigt inte förnekat det, finns ingen anledning till det.
 

Sarcyn

Medlem
Kön
Man
Jag gjorde ett nytt konto på en community, för att testa just detta. Jag frågade kvinnor i olika åldrar om dom brukade onanera, helt enkelt. Kanske inte det smidigaste sättet, men jag ville ha ett rakt svar. Resultatet blev att de flesta frågade "varför undrar du det?". De som frågade så ville i stort sen aldrig berätta mer om det. Några blev riktigt förbannade, och ja, det var till och med en som sade att hon skulle polisanmäla. Men ett fåtal svarade faktiskt, men sen om det var ärligt eller inte är ju ganska svårt att veta. Men de som svarade var uppskattningsvis max 10%, tyvärr.
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Har är ett prakt-exempel på svar som man får när man frågar er tjejer. Är det så svårt att erkänna att ni onanerar?????

Onanera Mera
 
Toppen