Tjejer onanerar inte:S

lolo

Ny medlem
Kön
Man
För ett par månadersen var jag hemma hos min flickvän, vi kolla på tv. Efter ett tag fråga jag om jag fick slicka henne.. Det fick jag, å gjorde åxå så. Vi tog av varandra allt och knullade för andra gången tillsammans.. Jag höll på 45 min utan att komma, så jag drog ut den å lät henne runka den ett tag.. ytlligare 15 min senare satte jag in den igen. Fortsatte tio min, utan att komma:S :eek: aja drog ut den igen å runka sj, kom nästan å satte in den.. fortsatte.. Kom inte!!

Det va helt sjukt.. men så brukar det ifs vara när jag är med henne..-att det tar ett jävla tag för mej att komma.. Men när jag själv smekte mig gick det fort.. Jag drog ut den en sista gång för att runka å sen göra det lite skönt för henne. Jag hade jockat henne snabbt hela tiden för att själv komma, men hon gillar bara när det går långsamt å då känner jag typ inget. Aja runka den ett tag å slutade precis innan orgasm.. MEN fan jag råkade komma då.. inte i henne som jag ville.. drog i den direkt efter orgsamen å drog den ut å in sakta så hon stöna högt ett tag.. Sen pulla jag henne..

Fan va pinsamt det var lr det förstås.-. hon har inte vart med nån annan kille så hon vet inte hur snabbt "normala" killar brukar komma.. Men för mej är det jobbigt! Vf Kommr jag aldrig? jag borde ju fan få orgasm direkt,,. Det värsta var att jag kände mig så självisk, jag knullade bara för att sj få orgasm å gjorde det inte så skönt för henne:(


aja drog ut den å pulla henne ett tag det gillade hon.. sen låg vi å mös..

Plötsligt fråga hon mej hur ofta jag onanerar..

Jag svararade 3 gånger i veckan sen jag träffa dej innan det typ varje dag. Nu är jag nämligen nästan aldrig kåt:unsure:

Sen fråga jag henne samma fråga.. Svaret jag fick förvånade mig. Hon sa att hon aldrig onanerade med motiveringen Vf smeka sig sj? "det är bara konstiga lebbar som gör det" "Ingen jag känner onanerar.. Inte ens johanna..!""Har aldrig fått orgasm.."

Hmm va?! onananerar inte tjejer? hmm MKT konstigt..

Vf tar det så lång tid för mej? funderar på om jag är depremerad lr håller på att bli impotent lr nåttS:?:unsure:
 
Kön
Man
Du var inte tillräckligt avslappnad. Kan väl inte finnas någon annan förklaring. Det kommer ordna sig när ni känner varandra bättre.
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
Egoist....
nu tänkte du bara på din egen njutning..
när jag spänner på min KK..så skiter jag i om jag kommer eller ej.bara hon har det gosigt..kan knulla henne i en timme utan att komma men hon kommit typ tio gånger..
tar en snabb runk efter att hon gått ..släpper satsen då i stället.*ler*
du har väl kollar för mye P-film..och tror at man ska köra på som en kanin..

Intreserad av rätt så mye..
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Hej!

1. Vad gäller tjejers onani är det bara skitsnack att tjejer inte gör det - läs bara runt på det här forumet eller var som helst! Okej, hon har själv uppenbarligen inte gjort det och tycker det är äckligt. (Skulle hon inte tycka det var äckligt skulle hon väl gjort det!?) Men det är väl som med alla aktiviteter; några uppskattar dem och några inte.

2. En gång har jag legat med en tjej "på första daten". Det var min andra tjej någonsin. Då blev det bara inte orgasm för min del. Tyckte både att hon var rätt "stor" och väldigt blöt, dvs inte så mycket friktion. Andra gången blev det heller inget - inte förrän tredje gången! Då märkte jag att hon ansträngde sig lite - knep åt lite extra och sådär. Nåja. Jag kom snart underfund med att jag såklart varit nervös - ny tjej och allt! (Ska väl medges att jag blev lite distraherad av hennes mer än tydliga njutande också.) Nåja, inget ont som inte har något gott med sig. Jag tyckte det var bättre än att komma för tidigt, och fick dessutom första gången en smått förvånad kommentar i stil med "vad länge du orkar". :) Så kör hårt, var glad att du orkar så länge som du gör! Och du - även innan du får orgasm har du det väl skönt!?
 

Arrhe

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
är ibland lätt som faan att komma med någon ny o ibland går det inte alls för man är så spänd o när man verkligen koncentrerar sig på att komma går det faan inte o det gånger man vill hålla tillbaka går det direkt, så är det för mig iaf...
 
Toppen