Tjejer, solar ni topless?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Så här på sommaren, solar ni topless, tjejer?
Har ni blivit kåta på stranden? Har det hänt att fingrarna letat sig ner mot fittan?


With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

kåtis19

Medlem
Kön
Man
ja jag brukar sola topless, men inte var som helst.. hittar man en fin vik eller en mysig klippa kan man ju alltid klä av sig. visst har det hänt en del annat oxå i tankarna
 

namn.namn

Ny medlem
Kön
Man
såg en as fin brud i min gammla klass på strande förra sommaren, hon var typ 16 då och badade topless... stod och snacka lite med henne. hon är så satans fin och har C-kupa. så jag kunde inte annat än att kuta ut i vattnet och dra en safttig runk... riktigt nice att spruta i vattnet!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
nä o fattar inte varför man ska göra det heller

Anti-spamfilter
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
För att få en snyggare bränna kanske? :p

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
En liten fråga bara..varför är det så naturligt att sola topless utomlands då?
Då är det helt Ok , men inte i Sverige....man visar väl upp sig lika mycket där??
Det har jag undrat över men aldrig fått ett vettigt svar..
/B[:eek:)]
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Snyggare bränna? Men herregud ingen ser under bhn ändå :S Så va spelar det fr roll?

Anti-spamfilter
 
Kön
Kvinna
Min kille gör ju det :) Sedan är det väl lite av en sak som jag har..gillar inte att ha saker "ogjort"..skall jag sola så solar jag hela mig inte bara valda delar. Men nej, då är det på balkongen hemma eller i sommarstugan där ingen ser.

och Bubbis, vet inte..men jag solar varken hemma eller utomlands topless på offentliga platser.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Haha men ja har ingne kille, ingen att visa upp det för förutom mig själv, så spela roll? :p

Anti-spamfilter
 
Kön
Kvinna
Nä..då kanske det inte är så stor ide förstås. Men som jag brukar säga, skall man kasta en sten så skall man kasta en stor...eller översatt på ett lite mer passade språk för detta forum "Skall man knulla, så skall man knulla ordenligt" :)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
den enda gång, i all fall den gång som har fastnat på näthinnan. Var när jag gick i typ 7an i skolan, och var hos en kompis och badade, och när vi simmade förbi bryggan så låg klasskamratens mamma eller mammans syster eller så. Men ändå, det låg en mogen kvinna och solade topless på briggan! Var inte så kaxig på den tiden, visserligen inte nu heller... Men vågade inte kolla så mycket. Men det var ju en "privat" strand/brygga men. :)

Men nu när jag skriver så kommer jag på att en gång till, när jag var nere vid ett allmänt bad. Då var det en kvinna som låg och solade gick och badade mm, utan att hon verkade ens tänka på att hon var topless.

Säkert fler gånger men dessa kommer jag ihåg just nu, och de som har gjort mest intryck på mig
 
G

Guest

Gäst
Nej. Har hänt någon gång kanske men det va länge sen..

En modertor här inne har förbjudit mig med... Måste skydda tuttarna mot solen... :D;)
 

r

Medlem
Kön
Man
för typ 20-30 år sen solade alla tjejer topless i sverige men inte iute i världen... nu e de tvärtom. egentligen tycker ja inte att de e nåt märkvärdigt.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Solar topless på balkongen. Bor på andra vångingen så det är få som ser. Men visst KAN man se nerifrån om man vet vad man letar efter... Och det kan va lite sexigt...
 
Toppen