Tjejer, solar ni topless?

queenoflindaland

Ny medlem
Kön
Kvinna
vi svenskar bryr oss mer om vad andra ska tycka, man ser det väl som en stor frihet när man kommer utomlands.

själv solar jag utan bikini hemma och på sommarstället. :)
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag solar topless ibland, men bara på balkongen eller på landet där inte så många kan se mig. När jag var yngre solade jag dock toppless utomlands på en strand vill jag minnas. Bara för att få en snygg bränna. Att man gör det utomlands men inte i Sverige tror jag beror på att man inte känner någon där. Men nu är jag mer försiktig eftersom att folk tar kort och publicerar på diverse sidor:eek:.
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Trodde att sola topless var helt ute i gamla svedala...inte ofta man ser nån som skippat överdelen när man är o badar...
Tror heller inte att det så mycket handlar om att få en jämn och snygg bränna...desto mer om att visa upp sig! [}:)]
 

SaLiCa

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Sola topless handlar klart om att man ska få en fin jämn färg. Det ser ju konstigt ut om vissa delar är helt vita? Oavsett om det ska visas upp eller inte kan man ju störa sig på det själv, eller hur? :cool:
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
konstigt, nästan alla av mina tjejkompisar solar topless. Men det kanske går i vågor? Tror att alla larm om hudcancer börjar ge resultat på solande. Och bröstvårtorna är ju känsliga....
 

SaLiCa

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Alla mina kompisar solar topless, det finns liksom inte något annat. Men som andra säkert märkt, är det ibland lite för mycket snokande och kikande på en! :oops:
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Mitt ex kallade mig kärring bland det sista hon sa till mig så ja...jag måste nog svara ja på frågan om jag solar toppless! :p
 
Toppen