tjejer som inte vill??

encephalon

Medlem
Kön
Man
Har varit tillsammans med min tjej i många år nu, men har ett litet problem...

Jag tänder som många andra väldigt på att se en tjej smeka sig själv. Jag har många gånger försökt få henne till det när vi har sex, men hon vill inte. Har köpt en leksak till henne och hon tycker den är hyfsat skön när jag använder den på henne, men hon använder den inte själv. Nu blir jag lite undrande om hon använder den själv i smyg, men jag tvekar...

En gång kom jag på henne när hon badade. Jag öppnade dörren till badrummet och hon satte sig plötsligt upp och höll en schampoflaska i handen under vattnet och såg skenerad ut.

Hon menar att hon inte får ut något av att smeka sig själv och det har jag som kille förstås svårt att förstå! Finns det någon tjej som känner igen sig? Nån som har tips? Jag drömmer om att någon gång se en tjej onanera, vilket jag aldrig gjort...
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Tips: Pressa henne inte. Om hon onanerar men inte vill erkänna det så blir det bara jobbigare för henne om du tjatar. Ta det lugnt och låt henne ta det i en egen takt.
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
Exakt, pressa henne inte för då sabbar du nog de hela. vet ej hur länge ni hållt ihop men de kommer säkert med tiden. Du får ändå inte ut något om hon skulle göra det mot sin vilja, om du inte e ego då. Att onanera är väldigt intimt för dom flesta, framför allt tjejer. Hon känner sig obekväm med det. De ligger säkert en del förtroende och tillít, de kommer med tiden.

Respekt !!!!
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
Det som jag tycker är lite konstigt är att hon har inga problem att njuta på andra sätt. Hon älskar när jag slickar henne och får otroliga orgasmer, så hon har inga problem att njuta, men påstår att hon inte njuter av att smeka sig själv? Fler som har denna erfarenhet? Jag har inte alls pressat henne och tagiit det väldigt försiktig och vi har varit ihop i många år
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Alltså detta med att onanera är ingen självklarhet att det är öppet i en relation. Det ligger bland många ganska långt bak i listan att våga erkänna. Så du bör ta det jävligt försiktigt rent ut sagt, det tog mig många år innan jag lärde känna min sexualitet av olika orsaker och dessutom vågade ERKÄNNA den för samhället är sådant idag att det är mannen och inte kvinnan som får onanera...*sorry* mannen får knulla hur många han vill, hur han vill *sorry igen* och kvinnan är en slampa eller ngt annat om hon vågar vara likadan ÖPPET.

Jag har inga förutfattade meningar bara en erfarenhet av att det tyvärr fortfarande ser ut så runtomkring. Därfär har jag bestömt mig för att bli tvärtom eftersom jag skäms inte och ingen skulle säga ngt annat.

Och vad har misstänksamheter inför en partners onani att göra med att försöka locka sin partner att göra det inför den andre?? Det är lite dubbelt. Det tycker jag skulle skrämma ännu mer och får henne att backa som om det vore fult att hon onarerade i sin ensamhet. Låt dig eggas av tanken på att din kvinna har ett sexliv med sig själv ochtack vare det kan hon ha det med dig också och låt det vara därefter.

Respekt är rätta ordet

Kiss Ciss
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
Tack Cissi för ditt inlägg! Måste bara säga att du missförstod mig lite på en punkt - jag är inte misstänksam i den meningen att jag inte vill att hon onanerar själv, tvärtom tänder tanken mig verkligen. Däremot håller jag med alla fullt ut om att man måste ha respekt!!

Lite mer bakgrund är att vi varit ihop i 10 år och jag har gått mycket försiktigt fram. Jag har frågat hur ofta hon onanerar och hon menar att det inte ger henne något och hon gör det väldigt sällan. Vi har sex normalofta skulle jag säga.

Det tänder mig som sagt väldigt att tänka på att hon eller någon annan tjej onanerar och jag skulle bli galen av att se henne (eller någon annan...)
 

SannaL

Ny medlem
Kön
Man
Jag tyckte det var jättejobbigt i början, liksom det känns lite för privat..
Min pojkvän ville att jag skulle smeka mig själv eftersom att han inte kunde
få mig att komma (inte jag själv heller) men det tog emot väldigt mycket
innan det kändes naturligt att göra det inför honom..

om du inte gör så
stor grej av det så kanske det känns lättare.. så var det för mig i alla fall..
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by Cissi

<snip>för samhället är sådant idag att det är mannen och inte kvinnan som får onanera...*sorry* mannen får knulla hur många han vill, hur han vill *sorry igen* och kvinnan är en slampa eller ngt annat om hon vågar vara likadan ÖPPET.
Är det bara jag som upplever snarare det motsatta. Ibland känns det som om en hel generation blivit förstörda av Sex and the city och tjejtidningspressen?

Jag får snarare känslan av att det är kvinnans onani som upplevs som fri skön lust, medan mannens upplevs som driftens fula tvång.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Flow242

Är det bara jag som upplever snarare det motsatta. Ibland känns det som om en hel generation blivit förstörda av Sex and the city och tjejtidningspressen?

Jag får snarare känslan av att det är kvinnans onani som upplevs som fri skön lust, medan mannens upplevs som driftens fula tvång.
Instämmer! Om en man köper en lösvagina så blir han raskt avfärdad som ett perverst psykfall, medans det är helt okej att en kvinna köper en stav. Vad är skillnaden om jag får fråga?
Dock tror jag att det beror på machoattityden som regerar hos män, nämligen att den som måste runka är en misslyckad stackare som inte får till det med flickorna, och det blir således förknippat med skam och vanära.
Samma sak med snack om oskuld tycker jag. Jag har alltid som ung haft en överhängande känsla av att man måste bli av med oskulden så fort som möjligt, annars är man en tönt. Kan inte tänka mig att det är lika illa kvinnor emellan. Att knulla verkar ha blivit en prestation, och man måste uppnå ett visst resultat för att bli accepterad. Är det en särskilt kul syn på det hela? Det tycker inte jag.
 
Toppen