Tjejer som luktar på underkläder då?

newguy

Ny medlem
Kön
Man
Att vissa killar (inkl mig :p) gillar att lukta på tjejers använda trosor vet vi...

... men finns det tjejer som luktar på trosor eller kalsonger, eller tänder på att en kille eller tjej luktar på hennes?
 

erka10

Medlem
Kön
Man
vill bara understryka att vi är rätt många killar som också tycker att det är svårt att förstå att man blir upphetsad av det
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
underkläder går fetbort-däremot har jag sniffat på nån otvättad skjorta när karln min har varit borta länge..
 

TexZ

Ny medlem
Kön
Man
jag förstår inte själv varför jag blir upphettsad av det :D men ibland
tänder det mig löjligt.. som jag vore 13-14år på nytt :)

Men jag kan ju tänka mig, jag skulle ju hellre skära av mig näsan än att sniffa
nån annan killes kallingar :unsure::eek:
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Avrundar till 0% tjejer alltså...

Här har du en som går emot strömmen. Jag kan mycket väl tänka mig att lukta på trosor. En kvinnas doft är inte att förakta. Minst lika härligt som att stoppa näsan i en kvinnas sköte. Tänder även på att en man finner nöje i att känna min doft
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
... men finns det tjejer som luktar på trosor eller kalsonger, eller tänder på att en kille eller tjej luktar på hennes?


Det enda som jag tror att jag skulle kunna bli lite småkåt av av ovanstående är om någon skulle finna det upphetsande att lukta på mina trosor... Det är ju alltid trevligt att veta att någon tänder på en (sen om det är pga bilder eller dofter spelar nog mindre roll).
 

skapad1981

Ny medlem
Kön
Man
En gång för en massa herrans år sedan när jag va typ 16 år och oskuld så brukade jag chatta otroligt mycket. Detta ledde ofta vidare till kontakter över telefon och på så sätt lärde jag känna tjejer över hela Sverige. Mycket telefon-sex blev det...

En av tjejerna skickade trosorna som hon hade på sig när vi telesexade och jag kommer ihåg att jag tyckte det va det häftigaste som hänt. Otroligt upphetsande.

Nu har jag svårt att förstå det. Känner absolut ingen upphetsning av att lukta på nåns trosor.
Tror att det hänger mycket på var man befinner sig i livet. Är man ensam och det va längesen man träffade en tjej så har man väl lättare att gå igång på i princip vad som helst...
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
En gång för en massa herrans år sedan när jag va typ 16 år och oskuld så brukade jag chatta otroligt mycket. Detta ledde ofta vidare till kontakter över telefon och på så sätt lärde jag känna tjejer över hela Sverige. Mycket telefon-sex blev det...

En av tjejerna skickade trosorna som hon hade på sig när vi telesexade och jag kommer ihåg att jag tyckte det va det häftigaste som hänt. Otroligt upphetsande.

Nu har jag svårt att förstå det. Känner absolut ingen upphetsning av att lukta på nåns trosor.
Tror att det hänger mycket på var man befinner sig i livet. Är man ensam och det va längesen man träffade en tjej så har man väl lättare att gå igång på i princip vad som helst...

Är varken ensam eller tonåring men tänder oerhört på en kvinnas doft ändå
Är det sen en kvinna man har nån relation till (;)) blir känslorna bara än större!
Så trosor använda och givna i syfte att avnjutas av mig är helt ok för mig!
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Avrundar till 0% tjejer alltså...

Här har du en som går emot strömmen. Jag kan mycket väl tänka mig att lukta på trosor. En kvinnas doft är inte att förakta. Minst lika härligt som att stoppa näsan i en kvinnas sköte. Tänder även på att en man finner nöje i att känna min doft

här kommer nummer två. Det händer att jag blir kåt av det men det är inget som jag går in för. Tänder på min egen doft, har inte luktat på andra tjejers trosor, än... Det finns ju en massa feromoner där som förmodligen gör även mig kåt, även om jag är tjej och hetero. :oops:
 

TexZ

Ny medlem
Kön
Man
Att få ett par trosor i ansiktet, kan vara tvättade.. spelar ingen roll.

Det tänder mig så jag inte kan hålla tillbaks länge, helt sjukt.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
läste denna tråd ännu en gg & visst händer det att jag luktar på mina trosor, fast då som check att allt är väl med underlivet. eftersom jag & tyvärr mina flickor lätt kan drabbas av uvi, är näsan en lätt sak att kontrollera att allt är väl.
Varken uvi eller svamp lämnar nån blomdoft efter sig..
 
Toppen