Tjejer som onanikompisar?

Kön
Man
Finns den nån mer än jag som har tjejer som onanikompisar? ...kanske irl eller kanske bara på tfn? själv har jag två, och den ena avvecklas väl eftersom hon nu vill vara "trogen" med sin nya pojkvän.
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har haft en msn-kompis. Nu är jag visserligen tjej själv, men det är ännu svårare för mig att hitta riktiga tjejer att bli kåt tillsammans med. Vi tog det aldrig vidare till telefon eller träff, men våra msn-sessioner (ibland även med ytterligare en inbjuden) var helt fantastiska :D

Telefononanikompisar har jag också, men bara killar..
 

John.se

Medlem
Kön
Man
Har väl på msn typ.. kan vara ganska trevligt.. ;)
Fler är ju såklart alltid aktuellt, men det är en del som måste stämma tycker jag.. telefon känns mer intressant faktiskt.. hmm.. ;)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hade en helt fantastiskt onanikompis en gång...

Vi brukade bara leka via telefonen, men det var rätt häftigt faktiskt.

Numer är hon stadgad... :(
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Räknas det om ens partner är onanikompis? I så fall har jag en ;)
 
Kön
Man
Om man är intresserad en tjej som onanikompis så beror det nog lite på hur man närmar sej henne om man vill ha framagång.. Hon måste känna sej trygg med dej och inte heller misstänka att du är ute efter mer än onani, eller träff eller nått annat.. ha inte så bråttom heller.. satsa hellre på en "långsiktigt" relation.. HAr fått väldigt mycket ut ur mina onanikompisrelationer :)

Masturbation for salvation:D:)
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Om man är intresserad en tjej som onanikompis så beror det nog lite på hur man närmar sej henne om man vill ha framagång.. Hon måste känna sej trygg med dej och inte heller misstänka att du är ute efter mer än onani, eller träff eller nått annat.. ha inte så bråttom heller.. satsa hellre på en "långsiktigt" relation.. HAr fått väldigt mycket ut ur mina onanikompisrelationer :)

Masturbation for salvation:D:)

Det ligger något i det där. Män är ofta alldeles för rakt på sak. Klart som fan att alla vill ha sex, men kvinnor behöver ofta mer än en vanlig kåt kille för att gå igång. Inte för att det är något fel på vanliga kåta killar :) men det kävs lite mer finess. Precis som du säger vill vi känna oss trygga. Min personliga åsikt är att jag tänder mer på en personlighet än en kuk. Det är riktigt trist med alla förfrågningar om cam och träffar från killar som uppenbarligen inte insett detta. Visst finns det tjejer som inte alls fungerar så här, men med tanke på vår patriarkala struktur och det faktum att sexuellt frigjorda kvinnor fortfarande anses vara slampor är det långt ifrån majoriteten.

Mitt tips till alla kåta killar: Lägg ner lite tid på att lära känna folk också, så kommer sexet tids nog, för alla blir kåta. Om du inte inleder med sex så är chansen större att det slutar med sex :)
 
Kön
Man
Om man är intresserad en tjej som onanikompis så beror det nog lite på hur man närmar sej henne om man vill ha framagång.. Hon måste känna sej trygg med dej och inte heller misstänka att du är ute efter mer än onani, eller träff eller nått annat.. ha inte så bråttom heller.. satsa hellre på en "långsiktigt" relation.. HAr fått väldigt mycket ut ur mina onanikompisrelationer :)

Masturbation for salvation:D:)

Det ligger något i det där. Män är ofta alldeles för rakt på sak. Klart som fan att alla vill ha sex, men kvinnor behöver ofta mer än en vanlig kåt kille för att gå igång. Inte för att det är något fel på vanliga kåta killar :) men det kävs lite mer finess. Precis som du säger vill vi känna oss trygga. Min personliga åsikt är att jag tänder mer på en personlighet än en kuk. Det är riktigt trist med alla förfrågningar om cam och träffar från killar som uppenbarligen inte insett detta. Visst finns det tjejer som inte alls fungerar så här, men med tanke på vår patriarkala struktur och det faktum att sexuellt frigjorda kvinnor fortfarande anses vara slampor är det långt ifrån majoriteten.

Mitt tips till alla kåta killar: Lägg ner lite tid på att lära känna folk också, så kommer sexet tids nog, för alla blir kåta. Om du inte inleder med sex så är chansen större att det slutar med sex :)


sant som det är sagt..
 
Kön
Man
Om det finns nån eller några tjejer som kan tänka sej - i princip att ha en kille endast som ananipartner.. skriv ett par rader ..vore kul att se hur många det skulle kunna vara
 

simon

Ny medlem
Kön
Man
Det har ju alltid varit en dröm att ha nån tjej att onanera med. Hade en gång en tjejkompis som jämt ville att jag skulle runka framför henne, men hon gjorde aldrig nåt. Tyvärr..
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Den här tråden vill jag återuppliva....[/size=2][red][/red]

Om det finns en tjej/kvinna här på onanera.se som skulle vilja bli onanikompis med mig......... hör av Dig till webcambus@hotmail.com så snackar vi vidare.

Blir ju kåt av bara tanken att få runka av mig samtidigt som en av motsatta könet lyssnar på mig och jag givetvis hjälper henne till en skön onanistund......

Så Tjejer/Kvinnoer hör av Er.......
 

Trallis

Medlem
Kön
Man
Som svar på den ursprungliga frågan:
Jo, jag har två tjejkompisar som jag ibland (blir inte så ofta eftersom jag e sambo, en av tjejerna är det också) har härlig telesex med. Det slutar med att vi kommer tillsammans och det är så gott att höra när det går för tjejen samtidigt som man sprutar!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Haft haft 2st iaf seriösa. En tjej som visserligen aldrig onanerade och så men gillade att lyssna och berättade gärna vad hon hade på sje etc.Sen en annan tjej jag hade telese med ett gäng gånger tyvärr loosade jag hennes nummer när min telefon försvann.,
 
Toppen