Tjejer som onanikompisar?

G

Guest

Gäst
Har haft 2... Första gången var när jag och en granntjej och ja tog mammapappabarn-leken lite för långt men var knappast onani mer att vi typ låg och kramades och smektes och slickades. Men vi fattade aldrig va vi höll på med... too young :)

Sedan hade jag en på gymnasiet underbara en kort period ... hon var gud på att ge handjobs men hon var stenhård på att inte ha sex. Hon var singel men nix inget sex. Tjatade halvt ihjäl henne. :)
 

greven66

Medlem
Kön
Man
Under en period helt utan sex hemma kom jag i kontakt me 2 olika tjejer på nätet....

Oerhört häftigt både me cam å tele.....Minns spec en gång,då jag va uppe sent,frun sov,,,då vi cammat häftigt en stund å hon vill RINGA mig....hade mob på ljudlös å bara HÖRDE då hon kom.......såå nice...kom såå jävla skönt med henne i luren....kunde bara stöna

hade flera härliga stunder med just henne,,,,,:p
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
.För några år sedan hade ett ex. till mig ofta telefonsex. Hon bodde på Gotland och jag höll till i Linköpingstrakten. Vi hetsade varandra med snuskigt , härligt kåtprat och och jag hörde henne stöna härligt när hon pullade sig, jag blev så himla kåt av at höra ljudet av fingrarna som gick snabbare och snabbare i hennes blöta fitta...hon la iblan d telefonen där så jag skulle höra bra........shit!...jag måste nog runka en stund nu......
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
.För några år sedan hade ett ex. till mig ofta telefonsex. Hon bodde på Gotland och jag höll till i Linköpingstrakten. Vi hetsade varandra med snuskigt , härligt kåtprat och och jag hörde henne stöna härligt när hon pullade sig, jag blev så himla kåt av at höra ljudet av fingrarna som gick snabbare och snabbare i hennes blöta fitta...hon la iblan d telefonen där så jag skulle höra bra........shit!...jag måste nog runka en stund nu......
Har provat tel.sex ngn gång, men det funkade inte alls för mig! :-(
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Telefonsex kan vara helt underbart! Och även nödvändigt ibland för en som reser mycket som jag!
Tycker ju att man kommer varandra ett snäpp närmare i telefon där man hör varandra än när man sitter och eggar varandra här via ett tangentbord och en skärm.
Men bägge formerna av kontakt funkar bra för mig!:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tfn6, msn6 cam6...
det r väl lite småtrevlig...inte för ofta, men med rätta tjejen r det f i n t!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Alltså - i brist på "äkta vara" så kan T6 vara härligt...med rätt person! Mitt distans-ex och jag roade oss ofta med T6 just efterom vi inte kunde ses så ofta som vi ville och det var aldrig otrevligt!:D
 
Toppen