Tjejer, vad tycker ni om pattknull?

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Tjejer vad tycker ni om pattknull eller som det lite finare kallas "Spansk massage"?

Helt meningslöst - speciellt om man som jag har en byst som snarare är storlek A-kupa än dubbel-D ;)

Fast jag tror att man kan 'betingas' som tjej att tända på dylikt - om omständigheterna är de rätta och upplevelsen är positiv öerlag. Men jag tror inte det är en drift som de flesta tjejer föds genetiskt med ;)
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Tjejer vad tycker ni om pattknull eller som det lite finare kallas "Spansk massage"?

Helt meningslöst - speciellt om man som jag har en byst som snarare är storlek A-kupa än dubbel-D ;)

Fast jag tror att man kan 'betingas' som tjej att tända på dylikt - om omständigheterna är de rätta och upplevelsen är positiv öerlag. Men jag tror inte det är en drift som de flesta tjejer föds genetiskt med ;)
Även små bröst fungerar bra för spansk massage fast man inte kan knulla mellan dom. Man gnider då kuken mot brösten och vice versa. Kan vara riktigt skönt för båda.
Ni tjejer som vill göra det skönt för en kille, kan när han ligger på rygg låta brösten gunga över ståndet och vidröra det lätt med bröstvårtorna. De lovar jag att dom flesta killar går igång lite extra på
 
G

Guest

Gäst
Smörj in brösten med typ lotion så att det blir glidigt och sen squeeeeze brösten runt kuken så kan han börja knulla. Det är sjukt skönt....
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Mina bröst är inte stora men det är ändå en speciell känsla när kuken glider mellan brösten. Det är skönt, men jag blir inte vrålkåt av det!
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
upphetsande som bara den att se kuken glida mellan..slicka på ollonet
hålla brösten hårt om kuken..mmm:p
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Älskar! Olja in brösten väl... Krama hårt om kuken... Dra lite i bröstvårtorna samtidigt... *mmm*
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
känns bara meningslöst. Har testat, inte min grej. Älskar däremot när karln min leker & nafsar med brösten & vårtorna.
 

Beef

Medlem
Kön
Man
Med min nurvarande tjej lär jag inte få uppleva det, för hon har för små bröst (underbart fina, men för små). Det jag ångrar är att mitt ex/ min första tjej hade bröst som var i klass med diverse porrstjärnors bröst, att jag inte fick testa lite "pattknull", menmen chansen dyker la upp igen.:)
 
Toppen