Tjejer!!!

G

Guest

Gäst
Hejsan!
Jag låg med en tjej i helgen och när jag hade sprutat så sa
hon direkt att hon va tvungen att gå och kissa!
Hon sa att hon va nära på att kissa på sig, men hon visste inte
om det kanske va en orgasm. Hon hade aldrig känt så förr!!
Nån annan som kännt så?

<Det vita kisset kommer stötvis>
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Har hänt mig flera gånger att jag känt mig kissnödig under sexet... det sägs att kuken trycker på urinblåsan så man känner sig nödig, fast man egentligen inte är det.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan också känna att jag blir kissnödig när jag har sex. Men jag kan bli det även när jag onanerar, för mej känns det ibland som om jag kissar lite när jag kommer. Ibland kan jag inte riktigt skilja på om jag får en orgasm eller om jag bara är jätte kissnödig, och kissar lite.

Lina
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
jag har hört att man ska känna sig kissnödig när man stimulerar g-punkten?

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...
 

bull-tok

Ny medlem
Kön
Man
När G-punkten i slidan stimuleras så känns det ofta som att man blir kissnödig. Om det då kommer ut lite vätska ur urinröret så är det inte kiss, utan en vätska som bildas i körtlar som sitter runt om urinröret.
Den här känslan kan även uppstå vid "vanlig" klitoris-stimulering och det är den som föregår en s.k. fontänorgasm.
Om man låter kroppen bestämma och inte håller tillbaka "kissnödigheten" så sprutar den här vätskan ut stötvis i samband med orgasmsammandragningran, ibland även före själva orgasmen.

Experimentlystna tjejer kan prova själva med att se till att kissa precis innan de har sex. Det hinner ju inte "bildas" så mycket kiss i urinblåsan så att det är nån störrwe risk att det är kiss som kommer.

Have fun!! :p


Lena Handén - en god vän...
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
Men ett sådant städjobb det blir efteråt... usch, ja

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Tack Bull-tok, skönt att höra att man är "normal". Du fick min "25-öring" att trilla ner, nu fattar jag vad som händer.....tack:)

Lina
 
Toppen