Tjejer

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Hej!

Nu på senare tid har jag mer och mer intresserat mig för tjejer, tjejer och åter tjejer. Men jag har ett problem, ett stort sådant.
Jag vet inte vad jag ska säga till tjejen. Ni som kan detta. Kan inte ni skriva ungefär vad man kan säga, resten kan jag sköta själv.

Tack på förhand
"Fåordig"

Onani, onani, det är min livsfilosofi
 

Amicus

Ny medlem
Kön
Man
Ja att vara blyg är inte lätt.
Du kanske inte har det problemet utan bara att du inte vet vad du skall säga?

Ja och vad säger man till en tjej?
Du skulle ju kunna säga precis vad som helst, Men ett hett tips är att du är trevlig.
Det är ju inte riktigt vad du säger utan helhetsintrycket.
Är man på krogen så kan det gå hem med att man säger hej vill du knulla, helt beroende på vem,när,hur du säger det. OBS! Det är inte att rekomendera att öppna en fras på det sättet då det förmodligen slutar med en örfil och att det inte passar in i mitt tips med att vara trevlig.

Tråkiga klyschor är inte heller kul, snack om väder och annat kan verka genomskinligt.

Var dig själv och ta upp något som är aktuellt för just ditt tillfälle och kommer diskussionen igång så glöm inte att lyssna, och då menar jag inte att låtsas lyssna uta, verkligen lyssna på vad tjejen säger, det kan du ju även ha nytta av om du vill förlänga diskussionen.

Om du nu var ute efter vad du skall säga till tjejen för att hon skall vilja ha sex med dig, då har jag tyvärr inga tips, men detta kräver offtast en längre relation, som då båda uppskattar.
 

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Nej, är inte blyg direkt, vet bara inte vad jag ska säga, och jag vill ju, precis som du skrev, inte prata om tråkiga klyschor.

Onani, onani, det är min livsfilosofi
 
Kön
Man
Japp, är man kåta båda två är det lättare att hamna i säng. Och efter det är man otroligt mycket mer avspända tillsammans och kan prata som om man känt varandra länge. Om det funkar som det borde...
 
Toppen