Tjejers fötter, sexiga?!

pernik

Medlem
Kön
Man
Hallå alla ni där ute!

Har börjat inse mer och mer att jag tänder väldigt mycket på tjejers fötter!! Ja inte alla sorters då, men fina fötter... Vad är då fina fötter, jo för mig är dom inte så stora, upp till strl 39 skulle jag tro, sen gärna smala, med smala tår, välskötta och mjuka...

Hm, blir lite hård av bara tanken... *rodnar*

Att få massera dom, smeka dom, suga på tårna, eller olja in dom och bli runkad mellan dom... Härligt!! Någon som känner igen sig, eller någon tjej som varit med om detta och kanske gillar det?

//N
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jovisst tänder även jag på söta tjej fötter,speciellt små fötter i bomulls sockor eller nylonstrumpor utan skor.
Brukar surfa runt och kolla lite bland footjobs siterna ibland....

Anders
 

jomari

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Usch.....jag har svårt för fötter, tycker att det är en av kvinnans mest avtändande kroppsdel.

//Jonas
 

JoSwede

Medlem
Kön
Man
Jag måste också medge att tjejers fötter kan vara grymt sexiga. Är de små och välvårdade så tänder det mig alltid mycket!
 

flickan

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker att fötter kan vara så fina. Jag älskar mina fötter. Jag har hört att Tarantino valde tjejen i pulp fiction just för att hon har så fina fötter. jag tycker till och med att mina är snäppet finare. trevlig tanke.. om han hade sett mina fötter hade jag kanske fått spela hennes roll (eller så inte :) ) Hon i kill bill.. nu tappade jag hennes namn, hon är väldigt vacker men hennes fötter är faktiskt inte så söta.. (tänker på när hon ligger i bilen och försöker vifta på sina tår)

Kort sagt fötter kan vara mer eller mindre fina men dom är absolut inte äckliga.. tycker jag.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm
tycker att både fötter & händer e vackert att titta på. *mys*
välskötta fötter & hände då! inget avflagnat nagelack, dåliga nagelband....*urk*


Smisk, Känslan som sitter i!
 
Toppen