Tjejers trosor

L

Ny medlem
Kön
Man
Vad tycker tjejer om att killar sniffar och slickar i deras trosor medan de onanerar för fullt
Jag tycker att det är väldigt upphetsande att få sniffa i ett par välanvända trosor ,men det kanske inte alla tycker iallafall inte tros ägaren
 

hot30

Medlem
Kön
Man
jag brukade lukta på min kk; s trosor men det gillade hon inte , men jag tycker det är riktigt shysst att lukta på ett par använda trosor , mums säger jag bara :p

ha det bäst utan protest
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Stödjer er totalt! Har nog runkat o sniffat i över 50 par trosor genom åren... eller ska jag säga 50 olika tjejer! Så underbart att veta känna dofterna... o veta exakt var trosan (helst string!) har varit... gillar att bekänna bus.. så hör av er om ni vill.../ d
 

Pantymonster

Ny medlem
Kön
Man
Håller med er!
Har köpt massor med använda trosor från tjejer på knullkontakt.com.
Bra priser och precis som man vill ha dom.
Men vad jag letar efter är schyssta bildgallerier på nätet med närbilder på de härligt använda trosorna.
(Jag tycker att flytningar är jättegulligt) ;)
 

Jona

Ny medlem
Kön
Man
Det är väl ok om ni sniffar, men inte slicka...usch. Och jag skulle aldrig låta en kille göra det när jag har flytningar...ännu mer usch.
 

marcus_35

Ny medlem
Kön
Man
Även jag har runkat i tjejers trosor. Hos min kompis en gång, snodde jag hans flickväns trosor ur tvättkorgen. Kuken stod som en flaggstång när jag sniffade på dom där hemma. Tyvärr försvann fittdoften ur trosorna efter ett tag. Följande gång när jag såg flickvännen på stan så förstod hon nog inte varför jag flinade så brett.
 

peakperformance

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar göra det ofta! Både i min tjejs stringtrosor och i hennes kompisar lr mina kompisars tjejers stringisar!

Det bästa är att vi är ett kompis gäng på 5 personer vi som brukar lånbyta våra tjejers stringtrosor med varrandra. För ungefär ett år sedan så kom vi in på det snacket på fyllan och det slutade med att alla var enormt tänd på detta, så nu gör vi de ungefär en gång i veckan, så det är ganska härligt faktiskt :), Tror många tänder på detta utan att de vågar erkänna :)

maila gärna så kan vi snacka mer om detta :)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag var faktiskt med om det dilemmat en gång när jag var 16 år och var på ett läger. Det var sista dagen på lägret och vi skulle packa ihop våra saker och åka hem, jag VET att jag hade med mig ett par röda stringtrosor dit, men upptcäkte att de var borta när jag skulle packa ihop mina grejer, så jag tror att nån av killarna på lägret tog dem.
 

L

Ny medlem
Kön
Man
är det ingen tjej som har en åskikt om att nån vill sniffa i dina trosor ?
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Eftersom jag är singel och "bara" får sex med kvinna ca. varannan månad..... så är det ju onani som gäller för min del. Vad är då skönare än att ha några par använda och väldoftande damtrosor att sätta till näsan när jag runkar?.... Det är väldigt upphetsande, om någon tycker annorlunda, så är det upp till Er..... huvudsaken är ju vad JAG tycker!!! ÄLSKAR lukten av kvinna!!!
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var faktiskt med om det dilemmat en gång när jag var 16 år och var på ett läger. Det var sista dagen på lägret och vi skulle packa ihop våra saker och åka hem, jag VET att jag hade med mig ett par röda stringtrosor dit, men upptcäkte att de var borta när jag skulle packa ihop mina grejer, så jag tror att nån av killarna på lägret tog dem.
.............................
Åhh var de dina.....Ja jag förstod att det var en riktig goding som ägt dem!;):love::oops:
 

L

Ny medlem
Kön
Man
det måste ju finnas fler tjejer som kan svara på vad de tycker eller skulle tycka om nån sniffade i deras trosor
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Börjar för säkerhets skull med att jag inte är fördömande nu- ni får sniffa på bäst ni vill! MEN jag skulle först bli chockad om jag hittade en kille som luktade på min använda trosor o sedan lite äcklad.

Kan tycka att det vore lite bättre ifall vi hade hånglat o kåtat upp varandra o mina trosor blev alldeles fuktiga o att han då ville lukta. Då vore saften i trosorna typ färsk! När de har legat i smutstvätten tycker jag att det är läskigt att ngn ska sniffa på dem... :)
 
Toppen