Tjejfötter

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Hallå där alla trogna onanister!

Jag undrar ifall det finns några fler killar och tjejer som går igång på fötter.

Själv är jag fullkomligt galen, i vackert välpedikyrade kvinnofötter. Tånaglarna bör gärna vara läckert genomskinligt lackerade, för härlig wetlook. Någon tåring är alltid trevligt, samt en ankellänk, med litet smycke på, drar ytterligar uppmärksamhet mot hennes tassar.
Jag älskar att massera och slicka på tjejers fötter, samt suga på hennes små tår, likt ett barn sugandes på sina nappar. Gillar när tjejen runkar av mig med fötterna, och tar satsen över de små "nassarna".
Ser med glädje fram mot sommaren, då alla sexiga, brunbrända och nakna tjejfötter tittar fram, i läckra sandaletter, och kittlar min fantasi.

Någon mer som delar mitt intresse. Mottager gärna tips om bra filmer på angivet tema.

Är även tacksam för svar ifrån tjejer, som tycker om att få sina fötter masserade, slickade och avsugna!

Mvh

Runkabilly
 

justmasturbate

Ny medlem
Kön
Man
Ja håller med dig! Finns ju inte läckrare än ett par fräscha tjejfötter. Sommaren e så härlig me alla barfota kvinnor som finns runt en. Brukar bli många svängar in på kontoret på jobbet för o glutta lite under skrivborden på alla fötter i sommarsandaler. Chefens fru har nog märkt va ja titta på för hon bruka "visa" fötterna när ja e i närheten. Hennes leende säger att hon gilla det också!
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Alltid uppfriskande att läsa en motpols åsikter...:)

Själv hör jag till kategorin som inte tycker om fötter,
vägrar använda sandaler/tofflor om jag inte absolut måste (Typ på väg till Beachen, Volleyboll-planen osv...).
Lite delad där dock, går helt utmärkt att leka med fötter när man är precis nyduschad och masserar fötterna (förspel oftast)...

Kör hårt ni som gillar det!!!
 

mickeglad120

Ny medlem
Kön
Man
går absolut igång på fötter. Har aldrig blivit runkad, men oj vad skönt det skulle vara. Kan bli galen av att se ett par smala, välvårdade fötter, de får gärna vara i nylonstrumpor, uhhhmmm...

Mickeglad
 
M

Marke (slutat på egen begäran)

Gäst
tjejfötter är grymt upphetsande. Helt underbart att slicka o gosa med en tjejs härliga fötter (händer dock för sällan)
 
Toppen