Tjejfråga!!!

Dix

Medlem
Kön
Man
Hur många av er tjejer har köpt vibrerande ägg etc, till mysstunder själv/ eller med partner???? Vad för typ av ägg har ni???
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, har köpt ett ägg för länge sedan, men det var helt värdelöst, det vibrerade alldeles för hårt, och det stod steglös vibration på förpackningen, men det var samma läge på vibrationen hela tiden, så jag slängde det.
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
ok någon som testat ett såntdär fjärrstyrt då? En kompis berätta att han köpte ett sånt till flickvännen och det var visst uppskattat, hennes njutning under hans makt med fjärren i handen. Tydligtvis bra på långa bilfärder :)
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har samma erfarenhet av vibrerande ägg som Gizza. Det var dålig kvalitét, helt enkelt. En fjärrstyrd bytterfly däremot har varit till stor glädje. Otroligt spännande att vara i mannens makt ute bland folk. Det gäller bara att hitta en variant som är tystgående....
 

Dix

Medlem
Kön
Man
Min flickvän är helt galen i sitt ägg, det ger henne många och starka orgasmer med mig och ibland på egen hand/händer!!!
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
den tid jag hade dem var de inte dåliga, inte på något sätt. De har en obestridlig fördel, om man använder det innuti sig, så kommer man åt att smeka allt annat också, vilket man kanske inte gör med en dildo. Men att ge 2-3-400 kr för någonting som funkar ett par månader... vet inte om jag tycker det är värt det.

all you need is love
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Min erfarenhet är att vibrerande leksaker sällan har någon längre livslängd. Vibratorn i mina dildos brukar inte funka särskilt länge. Max några månader. Hade det varit en radio eller något annat som krånglade så hade jag gått tillbaka och klagat, men med sexleksaker är det inte lika enkelt för mej i alla fall.
 
Toppen