Tjejproblem

Vixie

Medlem
Kön
Man
Jag har varit tillsammans med min tjej nu i 2 veckor och vi har känt varandra länge i ungefär 2 år kanske men vi har inte snackat så mycket och sånt tills ungefär 4 veckor tillbaka då vi började umgås. Nu när vi är tillsammans så vill hon inte ha någon sex som tex. oral, vanlig sex eller bara onanera av varandra. Hon vill mest bara kela och hångle och sånt. Man ska ju inte pressa nåogn eller så men hon har varit tillsammans med andra som jag käner och dem har varit tillsammans länge med vissa och med en som är min kompis var dem bara tillsammans en månad för hon tyckte det gick för snabbt men dem hade "hållt på länge" med att stå och "smeka" (utan på kläderna då) väldigt länge.
Men en annan hon var tillsammans med hade dem sex efter knappt ett halv år.
Vad tror ni tjejer eller tjejexperter vad det kan vara varför hon inte vill ha någon speciell sex med mig?? Varför hon inte vill lägga på lite mer till hånglet eller sånt?? Jag har testat men hon vill inte gå längre tydligt för när jag typ drar av tröjan och sen ska gå till bh så tar hon bort min hand och samma med byxorna. För när jag har fått av dem vill hon inte gå längre.
Har ni några tips på hur man bara kan få av trosorna eller bh?? För hon säger att hon älskar mig och att hon vill ha mig och sånt. (Det var hon som gjorde att vi blev ihopa)
Hur kan jag gör för att gå ett steg längre eller få något liknande?? (Vi båda har haft sex innan och ungefär lika många tjejer/killar och vi båda vet om det för vi har pratat om det och vi båda tog att helt ok)

Tacksam för alla svar!

mas22

Ny medlem
Kön
Man
Hon kanske har taskiga erfarenheter och blivit bränd.... har man bränt sig en gång så lägger man inte dit fingrarna igen..... ( egen erfarenhet ) bara ett litet inlägg i debatten... hoppas det löser sig för er:)

Vixie

Medlem
Kön
Man
Ja det va det var inget tips men tack för att du hoppars att det ska bli bättre! :D
Jag får väll vänta och se vad som händer eller vänta på fler svar här från onanera.se.

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Kan bara säga att vill du verkligen ha tjejen och gillar henne, då är hon värd att vänta på :)
Att pressa henne är :eek:
Berätta lite fint att hon gör dig upphetsad, att du vill ta steget längre osv.. men att du är beredd att vänta lite, om det är så hon känner.
Lycka till,

ps berätta gärna hur det går ;)

Vixie

Medlem
Kön
Man
Tack för tipsen. Det börjar faktist gå framåt lite.
Hon vågar lite mer nu och så men jag kan se fall jag kommer med mer fakta sen när det har tagit ett större steg! :D
Men jag vet att det inte att bra eller snällt att pressa någon (bara så ni vet :p )

Sthms_tjejen84

Ny medlem
Kön
Man
en tanke som bara poppade upp i mitt huvud är om hon kanske blivit sexuellt utnyttjad/ kanske våldtagen och därför är så försiktg.

En kompis till mig blev vålttagen när hon var 14 och blev tillsagd att inte säga ngt. Hon vågade aldrig göra det och även om hon nu idag har kunnat berätta detta för mig och några till av våra kompisar så har hon knappt något intresse för killar sexuellt. Att ha sex med killar är något hon knappt vill, även om hon är attrherad av dem, vågar inte helt enkelt.

Hon vågar knappt gå till läkare eller sjukhus (våldtäkten hände där), än mindre till gynekolog....

Behöver ju inte alls vara så men som sagt, bara en tanke som slog mig.

hallåeller

Medlem
Kön
Man
asså det betyder väldigt mkt för en tjejom man säger att man är villig att vänta! jag och min tjej väntade i tre månader.. hon ville vänta längre men det gick inte för nån av oss haha! men jag ångrar det inte, för vi fick mer gemensamt än bara sexet liksom.. mycket bra :p

misswet

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Kvinna
Jag kanske är gammeldags, men jag tycker inte att två veckor är så värst lång tid att vänta....om jag verkligen tyckte om någon så skulle jag kunna vänta betydligt mycket längre än så, tills han/hon kände sig trygg i tanken på att ha sex med mig....

Dessutom ska man väl inte jämföra hur lång tid det tog innan den andre hade sex med sina tidigare partners...kanske är det det som gör att hon vill vänta - att hon upplevt att det gått för snabbt tidigare?

Pagge79

Ny medlem
Kön
Man
Vissa vill vänta längre, min polare fick vänta 3 månader före han fick smaka hennes nektar, fast hon tidigare hade haft one-night stands och andra killar...
Alla är vi olika! Alla mina tidigare förhållanden har börjat med sex men jag fick vänta en månad förän jag och min nuvarande tjej första gången hade sex.
OCH DET VAR VÄRT DET!!!! ;)

Toppen