Vixie
Medlem
- Kön
- Man
Jag har varit tillsammans med min tjej nu i 2 veckor och vi har känt varandra länge i ungefär 2 år kanske men vi har inte snackat så mycket och sånt tills ungefär 4 veckor tillbaka då vi började umgås. Nu när vi är tillsammans så vill hon inte ha någon sex som tex. oral, vanlig sex eller bara onanera av varandra. Hon vill mest bara kela och hångle och sånt. Man ska ju inte pressa nåogn eller så men hon har varit tillsammans med andra som jag käner och dem har varit tillsammans länge med vissa och med en som är min kompis var dem bara tillsammans en månad för hon tyckte det gick för snabbt men dem hade "hållt på länge" med att stå och "smeka" (utan på kläderna då) väldigt länge.
Men en annan hon var tillsammans med hade dem sex efter knappt ett halv år.
Vad tror ni tjejer eller tjejexperter vad det kan vara varför hon inte vill ha någon speciell sex med mig?? Varför hon inte vill lägga på lite mer till hånglet eller sånt?? Jag har testat men hon vill inte gå längre tydligt för när jag typ drar av tröjan och sen ska gå till bh så tar hon bort min hand och samma med byxorna. För när jag har fått av dem vill hon inte gå längre.
Har ni några tips på hur man bara kan få av trosorna eller bh?? För hon säger att hon älskar mig och att hon vill ha mig och sånt. (Det var hon som gjorde att vi blev ihopa)
Hur kan jag gör för att gå ett steg längre eller få något liknande?? (Vi båda har haft sex innan och ungefär lika många tjejer/killar och vi båda vet om det för vi har pratat om det och vi båda tog att helt ok)
Tacksam för alla svar!
Men en annan hon var tillsammans med hade dem sex efter knappt ett halv år.
Vad tror ni tjejer eller tjejexperter vad det kan vara varför hon inte vill ha någon speciell sex med mig?? Varför hon inte vill lägga på lite mer till hånglet eller sånt?? Jag har testat men hon vill inte gå längre tydligt för när jag typ drar av tröjan och sen ska gå till bh så tar hon bort min hand och samma med byxorna. För när jag har fått av dem vill hon inte gå längre.
Har ni några tips på hur man bara kan få av trosorna eller bh?? För hon säger att hon älskar mig och att hon vill ha mig och sånt. (Det var hon som gjorde att vi blev ihopa)
Hur kan jag gör för att gå ett steg längre eller få något liknande?? (Vi båda har haft sex innan och ungefär lika många tjejer/killar och vi båda vet om det för vi har pratat om det och vi båda tog att helt ok)
Tacksam för alla svar!