Tjejunderkläder!

BlackAsIce

Ny medlem
Kön
Man
Är det bara jag som älskar att lukta/slicka & onanera till tjejunderkläder?
Har fått & köpt jätte mycket underkläder av tjejkompisar/flickvänner/grannfruar/kusiner osv.
Smutsiga som rena trosor & BH:ar...bara tanken av att ngn snygg och sexig tjej har haft på sig underkläderna gör mig tokig! Blivit våta och kissat i underkläder.....så underbart!
Har genom åren samlat på mig en flyttlåda av underkläder som jag tar fram med jämna mellanrum och luktar/tittar på. Det gör mig lika kåt varje gång. Älskar att gå igenom tvättkorgen när jag är hos tjejkompisar eller hos polare som har sexiga systrar eller morsor.

Älskar det! :D
 

satin_panties

Medlem
Kön
Man
Det är absolut inte bara du... Jag delar detta lilla "intresse" med dig! [^] Kontakta gärna mig om du har lust, det vore härligt att utbyta historier och kanske en och annan bild... Kolla min profil, där finns kontaktuppgifter...
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Även jag delar detta intresse men köper dom inte direkt av tjejkompiosar/kusiner etc. Inte så många som vet om detta typ bara min tjej och en polare. Men har en 30-40 par hemma. O fler blir det...
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inga sådana böjelser men jag gillar att se fina underkläder på kvinnokroppar. Och smeka av dem förstås. Utom om de har stay-ups, älskar när de behåller dem på under samlaget. Och även stringtrosorna, skönt att föra strängen åt sidan och tränga in bakifrån.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Nya trosor att runka i är inte fel. Håller på att preppa min polare så han skall sno ett par av sin tjej o ge mej :)
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
Mmmmmm va härligt. Jag tar när jag kommer åt och är ensam. Sen sitter jag där under korkeken o luktar på blommorna. Nej, jag sitter där i soffan o luktar på trosorna.....
 

natalia79

Ny medlem
Kön
Kvinna
Vad kul att läsa om att ni tänder på detta! Själv är jag en av de tjejer som säljer trosor. Det är så mysigt att veta vad killarna gör med dem ;) Hör av er om ni vill köpa.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Natalia> Är du ännu en i gänget av tjejer som säljer som tar fantasipriser för nyinköpt trosor för 29:90 som är använda en gång?
 

natalia79

Ny medlem
Kön
Kvinna
Fantasipriser vet jag inte... jag tar 80 kr inkl frakt för mina. Och då har jag oftast köpt trosorna för mer än så. Har nog aldrig köpt trosor som är så billiga som 29.90. Dessutom är de använda två dygn och onanerade i en gång, när jag skickar iväg dem. Om vi inte kommer överrens om annat förstås. Har använt en vecka en gång t ex.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Natalia> Låter ju trevligt tycker jag. Så trött på tjejer som köper trosor använder dom en kortis och sedan vill ha 2-300 kronor för dom och sedan säger dom gör det för att dom blir kåta av tanken att en kille har dom sedan. Gåt liksom inet ihop tycker jag. Hur kan man nå dej för mer info :)
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Härligt att höra era bekännelser! Visst är det spännande att få berätta om sina innersta hemlisar!? Har själv jagat trosor i tio år och har en del "på mitt samvete". Blir jäkligt kåt av att bekänna min bus (och gör bl a det i tråden "bekänn era bus" på killar pratar onani, här på sidan, läs o hör av er) och hade så sent som i går en härlig trosupplevelse. Min polare har en jätte söt (o sexig!!!) tjej som antagligen har den putigaste lilla stjärt man kan tänka sig. Ni kan ana hur långt in stringen letar sig där... Hittade hennes minimala, använda stringtrosor igår på deras toa. Ett par turkosa, blanka (sååå sköna mot mina läppar), med en liten trekant för fittan... och bara tunna trådar i resten av trosan! helt underbart! HOn hade frikostigt lämnat både doft o intorkade safter efter sig... Hon är SÅ JÄKLA SEXIG!och jag fick smaka hennes trosor! Ja, härligt är ordet... Hör av er om ni vill byta bilder eller bekännelser!

/D
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Hehe, ännu en tråd om detta. Det verkar vara en hel del som delar denna böjelse. Kanske borde det startas en helt egen gren/eget forum för detta...
 
Toppen