Toalettrunk

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Som jag berättade i tråden "en kul lek" satt jag & putsade bajonetten inne på dass, det gick såå många läckra tjejer på skolan, det var vår så man såg så mycket flickhud att huvudet gick i spinn.
satt på dass-stolen med byxorna ner vid skorna och masserade den stenhårda, då var den verkligen pulserande stenhård, kuken.
drog den sakta för att förlänga njutningen, höll om pungen & klämde sakta, allt för att bara njuta av det sköna. Mhhmm var nära, lät handen vandra upp över sexpacket ( som man stolt hade då)tills man hitta sin vänstra bröstvårta, samtidgt som jag runkade i bästa start stanna metod, att smeka bröstvårtan, att klämma bröstvårtorna hårt mellan tumme & pekfinger när man runkade sin stenhårda kuk kändes förbjudet då! nästan böggigt... men det e såå skönt.

när jag sitter där som bäst & runkar, kommer närmare & närmare utlösning.
Öppnas dörren rakt framför mig, smala dass med dörren rakt framför toalettstolen.
En tjej, en pluggistjej från sjuan står och tittar pafft på mig, jag håller i mig kuk som absolut vill förbli pulserande stenhård.
hon säger inget, hon bara tittar förskrämt på mig.
-säg ingenting till nån! fattar du! väser jag och hon backar & stänger dörren efter sig...

Konstaterade efter ha dragit upp byxorna 'snabbt' (kuken vill inte lägga sig) att låset var sönder...

Tjejen, Lottis, gick omkring hela den terminen med ett konstigt uttryck över ansiktet varje gång hon såg mig..
Vet nu vad det berodde på...



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Varför drog du inte in henne i båset och hade en liten runklektion, ev hade hon fått prova på lite....
När man är så kåt som du verkade vara vid det tillfället så tänker man nog inte rationellt alla gånger...:oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha, jo nog skulle jag gjort det allt, men som sagt man tänker inte så rationellt när man runkar!

men å andra sidan träffade jag tjejen ett par år senare, hon hade 'växt till sig'.
Hon kom fram till mig på en pub & sa typ 'hej'. det tog ett tag innan jag kom på vem hon var från ha varit en liten 'tråkig' sjua var hon nu en läcker kvinna.
vi satt & snacka ett tag, efter en stund började hon få det där i blicken igen.. nu lite mer erfaren av tjejer fatta jag vad det var, hon var sugen.
-jag tänker på att jag kom på dig i skolan, ibland...
ölen hamnar lät i vrångstrupen i såna tillfälle men lyckades se någerlunda cool ut.
-jahha..?
-du det såg skönt ut...!
tittade mig omkring så ingen märkte, bet ihop & hoppades att ingen lyssna.
-ehrm, det var det...
-flickor som smyger så behöver disciplin...
Nu var jag övertygad om att jag var med på 'dolda kameran'...
Jag mobilisera mitt sista mod och allt jag hade.
-absolut! lyckades jag få fram utan verken pippig röst lr nåt annat pinsamt
-ge mig din adress så kommer jag hem till dig morron!
vilken i d i o t man kan vara.. imorrron.
hon skrev nåt på en lapp, lämna den till mig, reste sig upp & kysste mig på kinden.
-klockan ett.
sen gick hon, vilken hjärtrytm jag hade efter det då....samlade mig & letade upp polarna igen.






Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
...och..?
Det är ju bara halva storyn!
Berätta fortsättningen, fick du lära henne om Runkadets Konster eller var det (ännu) en lögn??
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jasåå du vill höra mer...?? men du påstår att jag hittar på??!!
haha!
vill du jag ska berätta sanningen & slutet på historien?
(Sanningen= hur jag upplevde det)





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhmmm! snaskiga detaljer....?
din gottegris... den hamnar ju inte under pinsamheter det inte!
tror du det e nån mer som vill höra/läsa hur söndagen gick??





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
¨njaaa!
vet att det inte faller för ramen av pinsamheter...

men söndagen kom, vaknade sådär hyfsat bakfull, ensam. tog mig upp & duschade.
stod där i duschen & drömde om Lottis, fick en sån jättefräs..
det e ju såå skönt & låta duschen polera hårdeheten samtidigt som man masserar hårdheten. Låta andra handen tumme & pelfinger leka hårdhänt med bröstvårtan...
runka hårt med Lottis ord ringande i huvudet.
"du det såg skönt ut...!" runkade min stenhårda kuk, vattnet kändes så skönt om kuken...
"flickor som smyger så behöver disciplin..."
runkade kuk ännu snabbare, åååå Lottis rumpa... den e sååå vacker, drömde om att att se den utan tajts (ett bra mode! på tidigt 90-tal)
klämma hennes välformade skinkor.
Nära nu, slutade i tid! Tänk hon kanske gillar att bli nersprutade av mycket sperma?!
Måste spara!

Åt frukost , ståndet pulserade under morronrocken...bakfyllekåt & spara, kan det hålla?

svängde in om ICA & köpte lite blommor & choklad (nobless), kom aldrig tomhänt!

Stod utanför hennes dörr, va gör jag när, modet var som bortblåst!
Bakfyllekåt & sparad, tänk om jag missuppfattade henne?
"flickor som smyger så behöver disciplin..."
-samla dig! du e attraktiv, nyduschad, du e nyrakad & du luktar gott!
En mans inre dialog!

Ringde på dörren & jag hörde steg frånm andra sidan...
Hon var snygg! t o m mer tilldragande än igår!
Med ett härligt leende släppte hon in mig tackade för blommor & choklad!

Kände doften av kaffe strömma emot mig, hon gick före in i rummet, hon bodde i en mysig etta med kök.
I dörröppningen stanna hon av hon glömt hämta en vas i köket. så vi bumpade rakt in i varandra, hon såg mig rakt in i ögonen, med en blick som jag sett många gånger min sista terminen i högstadiet & senast igår.

Vi kysstes intensivt, krävande, våra händer utforskade varandras kroppar.
under tajtens hade hon string & under t-shirten var hon naken.
Min kuk var stenhård mot hennes mage & venusberg som hon tryckte mot mig.

"flickor som smyger så behöver disciplin..." ringde i mitt huvud.
hon titta på mig "Jag e en stygg flicka!"
Herre min ... hjärtat slog en volt!

hon ställde sig framför Klippansoffan drog ner tajtsen & stringtrosorna.
ställde sig med stjärten putande.
"Ååååh, jag behöver detta!" hon såg bakåt med en blyg men kåt blick.
"smiska mig!" jag såg hur droppar av fittsås blänkte i hennes könshår, där hon stod med lätt särade ben.
"Jag har längtat länge på detta!"







Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Fan vad kåt jag blir när jag läser din story, Doc H. Du skriver bra. Mycket bra. Men vad hände sen då? Allvarligt talat, har du sagt A får du säga B ;) haha
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hon putade med sin vackra nakna bakdel mot mig.
Gick fram smekte hennes rumpa, sakta, retsamt.
Lät andra handen trassla med hennes pageklippta hår, tills jag tog om nackhåret & tog hårdare.
-Straffet e det jag som bestämmer!
Hon stönade nåt ohörbart tillbaka.
Prova ett slag med min öppna hand mot hennes vänstra skinka!
hon rykte till & gnydde av smärta & njutning, hennes vänstra skinka fick ett rosa avtryck av min öppna hand.
Hon putade & pockade med rumpan.
-Jag e en stygg flicka!
Greppet om hennes nackhår hårdnade, mitt ansikte var nära hennes, kunde känna hennes andedräkt mot mitt ansikte.
-Lovar att inte smyga på dig mer...
Smällen ekade i rummet, när min öppna hand landade på hennes andra skinka.
Hon rykte till & stönade.

Kysste henne krävande, hon kysste mig tillbaka.
min hand ömsom smekte hennes rodnande skinkor & ömsom smiska dem.
Hon gnydde medan jag hånglade upp henne & smiska hennes skinkor heta.

Vilket stånd jag hade, sparad sprut & bakfyllekåt..
satte henne gränsle över klippansoffans armstöd & krånglade av mig mina kläderna.
Var sååå dj..vla pilsk så det likna ingenting.
hennes härliga blöta sköte som gned sig mot armstödet på Klippansoffan, hennes rödsmiskade skinkor, hennes dimmiga kåta blick.
-åååh snääällla knulla mig! bad hon
-knulla mig hårt!

med en stöt bottnade jag hennes grotta, hon var så blöt att det fanns inget motstånd i hennes trånga hål.
Knullade henne hårt, djupt & bestämt.
Ett fast grepp om nackhåret & nåra bestämda slag på skinkorna, hon gned sig snabbare, hårdare mot armstödet. Jag fick tänka på annat för att inte fylla hennes fittgrotta med sperma.

Hon började gny & pratade osammhängt om att komma, hennes kropp skakade samtidigt som hennes fitta drogs samman kring min kuk...
Hon kom i en svalvåg till orgasm, fatta sen att hon tråcklat under en hand & pullade sin fitta hårt samtidigt som jag pålade & smiska henne bestämt.

Hon föll ner i soffan utmattad, jag tittade på hennes vackra uppenbarelse, svettig, rodnad av orgasm & utmattning.

Min kuk stod som ett spett & vajade stenhård.
-du kom utan tillåtelse!
hon sken upp, men tittade förskrämt på mig med en tillvaknande blick, frågande.
-Du ska få satsen över brösten & i munnen som straff!
-Åååh. hon log och drog av sig t-shirten.
-Ge smygslynan satsen!
hon drog upp benen & visade sitt uppknullade kåtsvullna blötta kön för mig & öppna munnen.
-Aaah kom!
Två tag sen exploderade världen i ett jättesprut!
Hon svalde vad hon kunde resten rann över mungipan & nåt träffa brösten...

satt länge & väl & slappa nakna i soffan, krammades, pussade & bara kela... härligt efterspel.

Vi var tillsammans i tre månader, vi var bättre som polare & KK än som partners!
Kan inte få allt, men mycket kul hade vi!






Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Tack för den fulländade storyn, Doc H. Helt underbar! Fan, du är en lyckligt lottad kille du :D Skulle gärna varit i dina kläder (eller kläder och kläder... :p) där ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hahaha
mina kläder skulle du inte alls vilja va i
hihi..
det finns saker man inte e sååå stolt över
andra man är... som denna var värda att dela med sig!



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
nån som tycker att den ska flytta?
isåfall till vilket tråd?




Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Toppen