Toleranta badplatser i Stockholm

Kallskar

Ny medlem
Kön
Man
Skulle gärna vilja starta en ny tråd om lite friare badplatser i Stockholmsområde, dvs såna där man kan t.ex gå runt med kuken uppåt och även leka med den utan att färarga någon eller riskera rättsligt efterspel.

Själv skulle jag vilja göra reklam för Kärsö, verje gång jag har varit där så var det flera som runkade eller åtminstone smekte sina verktyg. Det var även ett flertal par där (altså man/kvinna), då brukade hålla lite på med varandra, dock inga regelrätta samlag eller avsugningar. Själv såg jag inga gay, men det lär finns också. Stället kan rekommenderas, kan även nås med kollektivtrafiken eller med cykeln.

Undrar också, finns det något motsvarande ställe man kan besöka nu på vintern ?? Något badhus ?? Gärna utan risk att få massa erbjudanden från andra killar ??
 

moohaa

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Kvinna
Var i stockholm ligger Kärsö?
själv bor jag i Värmland, men det kan ju hända att jag hamnar i sthlm närmaste framtiden...
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Kärsö ligger inte långt från Drottningholm. Jag visste emellertid inte att man kunde bada näck där.

Originally posted by moohaa

Var i stockholm ligger Kärsö?
själv bor jag i Värmland, men det kan ju hända att jag hamnar i sthlm närmaste framtiden...
 

Kallskar

Ny medlem
Kön
Man
Kärsö ligger nära Drottningholm, så det blir riktigt kungligt runkande där.

hur kommer man dit:
Bil, från Brommaplan mot Ekerö, efter Nockebybron parkera vid Brostugan på höger sidan om vägen. Därefter gå tillbaka över vägen och följ stigen genom åkrarna och sedan genom skogen. Du kommer att se vatten på din höger sida. Promenaden tar ca en kvart, tills du kommer till badplatsen. Har du kommit rätt vid rätt tidpunkt så finns det en del nakna mämmiskar där, både par och män. Många med ståkuk som de ägnar en del uppmärksamhet åt.

Kollektivt: T-bana till Brommaplan, därefter buss till Brostugan (hoppas håppllatsen heter så). Alla 3xx linjer går där. Därefter följ stigen enligt beskrivningen ovan
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Du verkar sitta in med mycket information om både det ena och det andra, kallskar. Det är tydligen dig man ska fråga om man vill veta nåt. :)
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Tack för tipset om Kärsö, men vem kan vänta ända till sommaren? Finns det några inomhusbad med acceptans? Har hört talas om Storkyrkobadet i Gamla stan. Hur är det där?
 
Toppen