Tonårings porrmissbruk?

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det inte lite så att man blir lätt mättat av dagens porr, finns inte mycket känslor i det. Har hittat några gamla porrfilmer som jag laddat ner, finns lite handling i en del och är inte bara jucka jucka med sprut.
Visst blir det mycket porr men inte alltid det händer så mycket i underlivet, man är nog lite mer svårtänd när man är äldre.
Älskar att filma mig och fota mig naken, det ger i bland mer än porren. Men sån är jag.
Delar bilder och filmer med likasinnade.
Mer upphetsande se en vän ha sex än dagens porr, även om han bara runkar.
Jag vill inte vara en sån där "det var bättre förr"-snubbe, men helt ute och cyklar tror jag inte du är.

En bekant och jag började för ett tag sedan prata om att det finns massa olika porr-parodier på Disney-filmer. Hen hade hört talas om en Alice i underlandet-porris från 70-talet, och jag insåg att jag nog hade sett den, men laddade ned och kollade på den igen ändå.

Sen kollade vi lite grand vilka fler som fanns, och de flesta var mycket modernare. Jag laddade ned en Lilla sjöjungfrun och slog på, men jämfört med Alice i underlandet kändes den så klinisk och ointresserad av njutning. Nånting hände med mainstreamporren på de där tjugo-nånting åren ändå.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det fanns gamla porrparodier tecknade om jag minns rätt. Törntrosa och snöfitt är två som jag kommer ihåg. Sedan tror jag fnaskungen fanns både tecknad och på riktigt. Finns nog flera men dessa kommet jag ihåg, titta på dem har väl kanske inte med porrmissbruk att göra.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Tycker det är helt sunt vid den åldern som han är i, ser bara till mig själv och mins att 93,75% av vaken tid och 100% av sovtiden ägnades tankarna till sex! Fans ju varken smart telefoner (smart fick man vara själv) eller hemdatorer då men en himla massa porrtidningar fans det över allt, under handfat bakom toan och spegeln på varje toa där jag jobbade och i de flesta sopcontainrar (man var ju inte gjord av pengar så det blev att leta efter de eftertraktade tidningarna)
Sen det sundaste av allt är ju avsaknaden av fotbollsbilderna, det gjorde mig nästan tårfylld av lycka att höra att de fattades på väggarna! :)
Så var inte orolig allt är bara bra!!!
 
D

Deleted member 26814

Gäst
När jag upptäckte sex och porren, så var det en period då den fyllde all min, både vakna och drömska tid.
Om jag då haft samma tillgång till porr som jag har idag, så hade jag nog konsumerat i samma paritet som den unge mannen....
Men undan för undan, lugnade det ner sig och porrkonsumtionen hamnade på lite mer hälsosamma nivåer ( även om jag nog kollade på porr, mer än mina polare...)
Dock: Om det är ett SÅ pass stort problem som du beskriver så håller jag med Doc H...
Uppmuntra killen att söka hjälp hos en terapeut. Det är mitt absoluta råd...även om han själv inte upplever det som ett problem( vilket han säkerligen inte gör...) så är det ju så att DU uppmärksammar och har problem med hans konsumtion....
Annars hade Du inte skapat denna tråd, kan jag tro(?))
Att påtala det Du ser och reagerar på, är inte att lägga sig i, utan en ren kärlekshandling.
 

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
du borde snacka med honom så han ej får en skev kvinno syn. Det finns porr där kvinnor har respekt för kvinnor och säkert massa porr där männnen har respekt för kvinnorna men det finns också en massa porr där männen behandlar kvinnorna förjävligt och det skulle kunna leda till att han börja behandla kvinnor förjävligt. Personligen kollar jag porr varje dag men jag håller mig till det respektfulla där jag vet att skådespelarna blir behandlade på ett bra sätt och gillar det de gör och jag tycker ej det är skulle vara ett problem om han håller sig till den respektfulla sidan av porren.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag tjuvläste gföräldrarnas porrtidningar först... Sen började jag köpa egna. Köpte Fibban, Lektyr och Aktuell rapport. Runkade ofta.
 
Toppen