Tonårsminnen...

Benster112

Medlem
Kön
Man
Tonåringar kan ju vara helt borta ibland. Så även jag.
Gick i åttan och en dag var det folk från rfsu på besök. De skulle prata med alla åttor om sex (surprise) och samlevnad. De hade killar o tjejer separerade. Delade ut kondomer till killarna för att "träna" med.

Alla kollade på varandra. Vadå träna med?? Nog svårt att trä på en kådis...!

Men så klart innebar det lyxrunk den kvällen... min första kondom. Det var nåt stort. Jag var ett steg längre till att ha ett sexliv.

Efteråt sköljde jag ur kondomen och la den i en äggkopp med vatten, vilken jag ställde i ett undangömt hörn i en hylla bakom böckerna.

Ett par dagar senare var min äldre syrra och hennes kille (flyttat hemifrån) på besök. Syrran var alltid så förbannat intresserad av min sexuella framgång och tog varje chans hon kunde att fråga ut mig, få mig att tala om vilka tjejer som var snyggast i skolkatalogen, lusläsa min skolkalender etc. Hon klagade alltid att det aldrig fanns något smaskigt skrivet i den. Så hon gick längre. Som att snoka runt i mitt rum, titta i alla collageblock hon kunde hitta... you name it.

Den här kvällen kom det plötsligt en massa fniss och skratt från mitt rum. Morsan var där, syrran, hennes kille... Jag gick in dit... såg att det droppade vatten från bokhyllan... mitt ultimata gömställe... mitt "fortress of security" hade blivit röjt när syrran, den bitchen, hade gått sin vanliga runda och vält äggkoppen med kondomen i när hon satte tillbaka en bok hon tagit ur bokhyllan. Morsan skrattade, syrran skrattade, syrrans kille såg lite medlidsamt på mig och sa mellan de tillbakatvingade skratten "Det e lugnt Ben... bra jobbat..."

Syrran gjorde sin vanliga "armbåge i sidan, blink blink, wow wow nån har haft kul på sistone"

Jag ville slita av henne armbågen och slå ihjäl henne med den.
Men jag spelade dum som ett mongo och sa... va?... vadå?...

Morsan sa.... jaaaaa... hmmmm...några använda kondomer..!!??
Sen skrattade alla sig ut därifrån och drack kaffe i köket.

Jag var helt säker på att jag aldrig nånsin mer skulle kunna få stånd.
Hela mitt nyvunna självförtroende, min väg till att uppnå status som sex-atlet, slutade i en brant ravin. :unsure:

Nåt av det pinsammaste jag varit med om tror jag. Men man blev härdad. Potentiellt pinsamma situationer har uppstått sen dess och varje gång blir man lite mer avtrubbad. Som senast när min polare (i min umgängeskrets finns INGET som helst runk-polarskap eller nåt i den stilen) såg en en kökshanduk, full med torkad gulvit stärkelse ligga framme.

Han säger... eh va fan e det här?... flinar sen och väntar sig få höra en lam cover-story.
Jag säger... det e min kom-trasa. Rör inte den...
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
hehe usch fy fan... Jag har varit med om liknande upplevelser också, trots att jag hade en mera avslappnad förhållande mot mina föräldrar.

T.ex. farsan min vissade mig vart han gömde p-rullar, osv.

Men när det var dags att flytta hemifrån så började rensa massor med grejer från mitt rum, bl.a. mina bortglömda kom-trasor... Japp... Been there, done that too :D
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
We,,, dear brothers and sisters… Man kanske får ha lite F A N T A S I, u know :D


Tonårskille tar ju alla framgångar oerhört mycket allvarligare. Allt e ju "första gången"… nästan… Så varför inte spara kådisen som en trofé… i all sin tonårspatetik. Pojken hade tagit steget till "kille"‚ från"snopp" till "kuk" etc etc…

Sånt var "big time" då… :)
 

Dismonia

Ny medlem
Kön
Kvinna
Haha det där med att spara kondomen i en äggkopp...*host* vilken mysig trofé om det nu skulle vara det.

Kunde fan inte heller komma på vad du skulle spara den för, det första som slog mig var att han skulle återanvända den:p

Iaf så fick jag mig ett gott skratt *flinar*

:D
 
Toppen