Topic revival - Onanikompis?

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Sitter här och läser lite, allmänt slö och nyfiken.

Hittade ett topic jag bara måste ge lite liv i igen!

Onanikompis, är det möjligt att som tjej och kille ägna sig åt onani utan att bli så frestad att man måste gå hela linan ut?
Nu pratar jag inte om par/sambos utan enbart kompisar (av olika kön då...).
Det låter helmysigt men icke tror jag att de killar jag känner skulle bara kunna sitta där och titta på mig, eller någon annan tjej, utan att vilja ta tag i saker mer!

Skulle du klara det?
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Det skulle nog gå en eller två gånger. Men jag tror inte bara det handlar om män. Om vi onanerade ihop skulle du inte kunna hålla dig från min präktiga lem heller. ;)
 

LEO66

Ny medlem
Kön
Kvinna
Intressant fråga...funderar....
kaske svårt att totalt avstå från beröring....men tanken på det är spännande....:cool:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Själva överenskommelsen är ju tändande i sig!

Att någon skulle bryta överenskommelsen vore ju ett svek = finns inte på kartan
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Håller med snäckan. Det skulle inte vara möjligt att bryta en sådan överenskommelse. Det hela går ju ut på att man bara hetsar varandra... Ungefär som sybersex fast irl...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmm, det had evarit spännande att prova
c6 / tfn6 irl.. mycket hetsande snack samt att se den andre...

det hade inte slutat där...:D
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Överenskommelse hit eller dit, om man väl är på plats och överens kan man komma överens om något nytt.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Överenskommelse hit eller dit, om man väl är på plats och överens kan man komma överens om något nytt.


Men då försvinner ju hela spänningen - och då är det ju meninglöst med överenskommelsen från början. Om man kommer överens om att man kan bryta när det passar...
 

norpan

Ny medlem
Kön
Man
Jag blir grymt upphetsad av bara tanken! Satan vad najs.

Dock så hade jag nog blivit totalt knäpp i huvudet. Jag vet allvarligt talat inte om jag skulle klara av en sån där grej på riktigt.

Skulle ni?

Alltså, jag skulle nog inte utsätta mig för det om jag inte var helt säker på att få doppa i slutänden.
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Överenskommelse hit eller dit, om man väl är på plats och överens kan man komma överens om något nytt.


Men då försvinner ju hela spänningen - och då är det ju meninglöst med överenskommelsen från början. Om man kommer överens om att man kan bryta när det passar...

Grejen är ju den att spänningen ändå är där. När man sluter överenskommelsen så är ju alla parter med på att det är så det ska vara. Samtidigt måste båda vara överens om att bryta överenskommelsen och skapa en ny om det ska ske. Och däri ligger givetvis problematiken. Om den ena parten vill ta upp ämnet till föhandling är man ju på väg att bryta "kontraktet" redan där. Vilket kan vara en rejäl turn-off och då har man förstås pajat hela grejen.
Anledningen till min motsträvighet i detta ämne är förstås personliga erfarenheter. Jag gillar givetvis att onanera (jag är ju här) och jag gillar att onanera med min partner. Så jag har gjort det med de allra flesta som jag har haft sex med mer än en gång. För i det att jag gillar att runka så gillar jag att visa upp mig när jag gör det och samtidigt gillar jag att titta på en partner som också onanerar. Det tänder mig enormt och det sker oftast med gemensamt porrfilmstittande.
Och ja, jag är man och svag i köttet, men inte en enda gång har en sådan här session slutat i enbart onani. Men det har inte en enda gång varit på mitt initiativ. Detta hände senast igår. Jag och sambon låg och tittade på lite lesbo-sex. Vi onanerade och efter ett tag var hennes hand runt min kuk och efter ytterligare ett tag hennes mun och strax efter det red hon mig. Jag tackar givetvis inte nej och tror inte ett dugg att det skulle handla om att min kuk skulle vara exceptionellt attraktiv. Även om omdömena brukar vara goda. ;) Det handlar snarast om att man är så medveten om vad man skulle kunna göra när man ändå är där, nakna och kåta, tillsammans.
Detta exempel härrör från ett sambo-skap. Men jag har testat samma sak med mer flyktiga sex-kontakter. Och det minsta det har lett till har varit oralsex.

My two cents.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag funderar lite och jag tror att om jag och en tjej verkligen kom överrens om att se men inte röra varandra, så skulle jag nog klara det. Men jag tror det vore bäst att träffas några gånger efter man har bestämt sig att man ska onanera tillsammans och ställa in sig på att det är enbart onani som gäller.
Och sedan kanske börja med kläderna på och sitta en bit ifrån varandra. Och allt eftersom man känner sig bekväm med närheten så kanske man kan flytta närmare. :)
Men det är inget jag har gjort :( Men det är något jag väldigt gärna vill testa :)[:cool:]

Jag tror också att det kan vara riktigt tändande att man vet att man absolut inte får röra vid varandra, och teasa varandra för det så man blir ännu mer upphetsad [:cool:]
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Visst skulle det vara svårt att hålla sig i skinnet, men dels skulle det vara en otroligt frän grej, dels skulle ju risken för sjukdomar och oönskade graviditeter sjunka drastiskt.

Men jag kan nog inte för mitt liv förstå hur jag skulle kunna låta bli att lyda om tjejen plötsligt säger: "spruta på mig!" när man är riktigt nära...:oops:

/shack (som gärna skulle testa...)
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
Det låter som en heltändande ide som jag gärna hade provat...Jag tror nog att det hade funkat en gång utan att röra varandra. Om båda skulle tycka det var härligt och man gjorde samma sak en gång till så tror jag det hade slutat på ett annat sätt eftersom man säkert känner något för varandra när man gör varandra kåta. Detta fick i alla fall mig att känna mig riktigt pirrig...
 

qwer

Medlem
Kön
Man
håller helt med snäckan. att se men inte röra vore poängen.
För övrigt tror jag definitivt att jag skulle klara det utan att gå längre än tänkt, onani tillsammans, eller inför någon annan är ofta mer tändande eftersom det finns en inbyggd frustration och otillräklig tillfredställelse som hela tiden håller det spännande och på edge.
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jag för min del har så dålig karaktär, (tror jag), så jag hade blåst de.....jag hade nog fallit för frestelsen..... :unsure:
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag för min del har så dålig karaktär, (tror jag), så jag hade blåst de.....jag hade nog fallit för frestelsen..... :unsure:

Men man får väll komma övrens om att det är ok då? Men du kanske inte ville ha något mer än onani? [:cool:]
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Tja, själva grejen var ju om det skulle kunna funka? Jag har aldrig provat själv, men är hur sugen som helst! ;)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tror att man måste bestämma sig för man vill göra, och sedan inte ändra på det..?
Jag skulle också vilja testa, men har nog ingen tjejkompis som skulle vilja testa det ändå... Och de flesta är upptagna :)
Så jag får vänta tills jag träffar en tjej, även om det inte blir exakt samma sak.. ;):)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Det var ju det som var poängen, ingen sambo eller fru/man skulle de vara!
Jag för försöka med min syrras pojkvän eller nått? ........NOT!

(Hon hade aldrig gått med på de iaf...)
 
Toppen