Topic revival - Onanikompis?

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det var ju det som var poängen, ingen sambo eller fru/man skulle de vara!
Jag för försöka med min syrras pojkvän eller nått? ........NOT!

(Hon hade aldrig gått med på de iaf...)

Nä man vill ju testa med någon som är singel, annars känns det inte rätt :)
 

encephalon

Medlem
Kön
Man
Måste erkänna att jag besökt chatsida med webcam och från början inte tänkt att det var så särskilt, men blivit pirrig av det....Sedan har det gått så långt att jag smekt mig samtidigt som jag tittat på en tjej som gjort detsamma. Otroligt upphetsande...så FridaA, jag kan bra säga att jag verkligen håller med dig om att det vore häftigt irl.
 

marlboro2

Medlem
Kön
Man
mja ... skulle nog kunna fungera, har några vänner jag skulle kunna tänka mej...
har däremot onanerat tillsammans med en vilt främmande kvinna i en bastu i björkliden, *ler* det var riktigt härligt, mixad bastukväll men vi var visst bara två som var intreserade.. hon var där när jag kom och hadde nog busat lite innan jag klev in ............... förargade mej lång tid efteråt att inga försök gjordes till något mer, men i dag med denna händelse i minnet så är det mycket ballare som just det minne det är
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det låter grymt mysigt, men jag tror inte jag skulle kunna hålla mig... Skulle man ha en onanerande tjej framför sig men bara få runka själv? Inte smaka på henne? :p Hjälp, mamma mia.... hårda bud! ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det låter grymt mysigt, men jag tror inte jag skulle kunna hålla mig... Skulle man ha en onanerande tjej framför sig men bara få runka själv? Inte smaka på henne? :p Hjälp, mamma mia.... hårda bud! ;)

H å r d a bud var det..mmm, bara tanken skulle göra en sugen...
 

londoner

Ny medlem
Kön
Man
ja det skulle jag absolut klara av frida. vore som sagt jätte fräkt var med om det nån gång i tonnåren vid två tillfällen. skulle fortfarande fixa det. varför inte någon tjej som är sugen . dvs att man inte får röra vanadra alls, iallafall inte när man väl gör det. kram z
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag skulle definitivt kunna hålla mig, men tjejen skulle inte kunna det.
Om man nu snackar enbart tjej och kille, vill säga. [:eek:)]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhmmm, skulle en onanikompis räknas som otrohet?:D
ett kryphål måske (kanske på halvdanska)
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Att onanera för och med varandra är ett utmärkt sätt att lära känna varandra. Bara titta och inte röra går bra enligt mig om jag vet att det kommer en nästa gång då jag och han (om intresse finns) får tillfälle att känna på varandra lite närmare. Men om chansen inte är så stor att vi kommer att träffas igen så vete sjutton ..... beror säkert på hur dragningskraft mannen har på mig ;)
 
G

Guest

Gäst
Sitter här och läser lite, allmänt slö och nyfiken.

Hittade ett topic jag bara måste ge lite liv i igen!

Onanikompis, är det möjligt att som tjej och kille ägna sig åt onani utan att bli så frestad att man måste gå hela linan ut?
Nu pratar jag inte om par/sambos utan enbart kompisar (av olika kön då...).
Det låter helmysigt men icke tror jag att de killar jag känner skulle bara kunna sitta där och titta på mig, eller någon annan tjej, utan att vilja ta tag i saker mer!

Skulle du klara det?

Min erfarenhet är både ja och nej... en barndomskompis och granne vi hade varit kompisar sen dagis... när vi kom upp i 12-årsåldern blev vi också "onanikompisar" och det funkande. Sex hade kännts så fel. Vår vänskap var liksom stabil. Vi förblev bästa kompisar och vi är vänner fortfarande även om hon bor på annan ort och är sambo i dag.

men på läger, festivaler, fester och sådant där man är kompis men inte riktigt lika nära är svaret NEJ. Det går inte. Visst ett par dagar men till slut släpper båda på spärrarna. Mitt första år på Hultsfred hängde en ganska ytligt bekant tjej med oss. Två dagar höll det med bara pullande sen hade vi sex. Iofs så var det ju alkohol med i bilden ska ju sägas

så ja det går nog om man är riktigt bra och gamla vänner, inte annars....
 

Boss

Medlem
Kön
Man
Att onanera för och med varandra är ett utmärkt sätt att lära känna varandra. Bara titta och inte röra går bra enligt mig om jag vet att det kommer en nästa gång då jag och han (om intresse finns) får tillfälle att känna på varandra lite närmare. Men om chansen inte är så stor att vi kommer att träffas igen så vete sjutton ..... beror säkert på hur dragningskraft mannen har på mig ;)

Låter riktigt spännande, att se en tjej onna är grymt sexigt. Att sitta flera som onanerar o möte varandras blickar...spännande och tändande. Att få en tilit av att alla i rummet har en egen vilja att avbryta utan några följder, svårare. Men oj vad härligt det skulle vara. ; P
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
det skulle antagligen gå om man bestämde innan att man värkligen inte fick röra varandra, det skulle antagligen va svårt för båda att hålla sig borta ^^
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
Hårda bud kanske. Men själva upphetsningen ligger i att man kommit överens om en plan som man inte FÅR avvika från. Att onanera tillsammans med någon som gör en upphetsad bortom sant och förnuft men VETA att det inte blir mer. Att man inte kommer få känna på de där formfulländade brösten, smaka på den där våta smaskiga källan till så mycket njutning. Det ligger någonting otroligt sexigt i just det där att det finns, syns, hörs men ligger utom räckhåll..tror jag..
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Det här är en återkommande fantasi för mig. tror alldeles säkert jag skulle klara det. Det är ju det som är själva poängen.
 

henkebenke

Medlem
Kön
Man
för mig är onani och sex 2 helt olika saker! När man onanerar fantiserar jag medans jag gör det skönt för mig. Jag har ett förhållande och jag tänker alltid på min tjej när jag drar i baguetten, även om jag tittar på en porrfilm eller dylikt.
Så jag ser inget fel med det alls faktiskt.
 
Toppen