Topic revival - Onanikompis?

G

Guest

Gäst
jag skulle nog inte kunna fantisera om min flickvänn om jag låg ett par meter från en tjejkompis som smekte sig själv, heat of the moment skulle vara det som fantiserades om då ;)
 

henkebenke

Medlem
Kön
Man
Men så är det inte för mig, när jag onanerar tänker jag bara på mig själv och att jag ska ha skönt. Klart det skulle hjälpa till om man såg någon annan onanera med, men det skulle aldrig gå så långt att jag skulle ge mig på att hjälpa till eller så.
 
G

Guest

Gäst
nej nej, missförstå mig rätt, jag skulle ha svårt att fantisera om min flickvänn i det läget då situationen själv gott och väl räcker att tänka på, men jag skulle inte pilla på tjejkompisen. ;)
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Aldrig någon annan än min nakna syndiga och heta pojkvän <3
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
På en midsommarfest hade alla gått och lagt sig och det var bara jag och en tjej vakna. Ingen av oss ville avsluta partyt så vi satte oss i bastun och tog med några kalla öl. Först hade vi handdukar på oss men efter ett tag blev det jobbigt när de bara ramlade av så vi tog av oss allt. Ganska upphetsande känsla att sitta naken så med en tjej i bekantskapskretsen. Vi var båda upptagna så vi höll händerna i styr. Vi turades om att gå ut och duscha och jag hörde att hon onanerade i duschen (känner väl igen det ljudet:p). Jag fick stånd direkt men som tur var hann det gå ner innan hon kom tillbaka. Sen var det min tur att duscha och självklart kunde jag inte låta bli att runka. Efter en stund i bastun gick vi bara och la oss med våra respektive. Ett härligt minne som stannade precis där det skulle!
 
C

campbell

Gäst
Rolig tanke, jag är på snäckans spår, tror vist det är möjligt (lika mycket möjligt/omjlig från båda könens sida),
 

Bången

Medlem
Kön
Man
Ja jag skulle kunna det! Inga problem alltså. Känns mer oskyldigt liksom att "bara" onanera tillsammans. fan va gött det skulle vara.

"onaneramerasåblirviingaflera"
 

Iceman

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade absolut klarat det utan vidare beröring........ faktiskt en av mina heta fantasier! ;) Någon som vill bli kompis?:)
 
Toppen