Topless på stranden

Tina44

Medlem
Hej alla män hur ser ni på och hur tänker ni om en kvinna som solar topless på en strand? Tittar ni mer på brösten då än om hon har bikini på? Är det skillnad på om hon har små eller stora bröst? Och är det skillnad på om alla går topless? är det mindre intressant att titta ifall alla är topless?

Lonewolf

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Klart man kikar lite extra. Dock är jag noga med att inte stirra som ett fån!
Själv är jag extra svag för små bröst.

EnNyfikenEn

Medlem
Kön
Man
Man kanske slänger en blick och konstaterar ett par bröst. Mer är det inte. Jag hade gett dom mer uppmärksamhet om jag varit tillsammans med henne……

Khorne

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Ja hade helt klart kikat lite extra om någon solade topless på stranden, men som sagt inte stirrat utan mer sneglat lite och uppskattat synen, spelar ingen roll för mig om det små eller stora bröst.

Hade var exakt lika intressant att kika om det vara alla som var topless nästan mer intressant för mig skulle jag säga

F6enix

Medlem
Hej alla män hur ser ni på och hur tänker ni om en kvinna som solar topless på en strand? Tittar ni mer på brösten då än om hon har bikini på? Är det skillnad på om hon har små eller stora bröst? Och är det skillnad på om alla går topless? är det mindre intressant att titta ifall alla är topless?
Tittar absolut om det är små bröst.

AndLargbg

Välbekant medlem
eftersom det är så ovanligt hade man absolut kikat. Sen personliogen gillar jag mindre/medium bröst mer än stora som kanske hänger.

Hyposeed

Medlem
Jag kollade in ett par bröst på en strand i Grekland nyligen. De var medium och fina. Jag kollar gärna på nakna bröst på stranden utan att glo. Jag kollar även på allas bröst och mus på en nakenstrand.
Kollar även rumpa och mus på de flesta även på vanliga stränder. Alltid fint med string och helst genomskinliga eller tunna bikinitrosor. Slänger en blick oftast men ibland mer. Tycker det är härligt att tjejer kan få vara topless på stränderna så de kan sola även brösten och slipper BH. Jag tittar klart mer på toplessbröst än de med BH. Mer på string än vanliga trosor också.

Hyposeed

Medlem
På en nakenstrand kan det nog vara så att man tittar lite mindre då alla ändå är nakna.
På sätt och vis mindre erotiskt på en nakenstrand då alla ändå är nakna.

Tunein

Ny medlem
Ålder
57
Kön
Man
Klart att man spanar om det bjuds, tyvärr är det ju nästan obefintligt med topless på stränder i Sverige nu för tiden. Annat var det på 90-talet när nästan alla solade topless och det inte var något konstigt med det. Bröst är ju fantastiskt fint och även jag gillar mindre bröst.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Klart man tittar lite diskret, sen är jag inte så bröstfixerad. Men bjuds det så tittas det. Sen brukar jag ha solglasögon på stranden, då känns det som att det inte syns på samma sätt om man tittar lite för mycket.:cool:

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Är också från den tiden när topless var populärt,ofta hade tjejerna string också.Det var en härlig tid,ryggen fick mycket sol.....LER.Minns även att vi spelade beachvolley med studsande bröst och skakande stjärtar i laget.KLART MAN TITTADE.

Malmo_Man

Välbekant medlem
Kön
Man
Är också från tiden på 80-talet när det var mer regel än undantag med topless på stranden.
Alltifrån tjejkompisars bröst till äldre kvinnor var alltid läckert att titta på.
Spela fotboll på stranden och se tonårsbrösten studsa upp och ned gjorde mig ständigt kåt :)

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
55
Var på den tiden när det var vanligt med topless. Jag var i 15 års åldern.
Såg kompisens mamma topless på stranden vid ett antal tillfälle, både ligga på rygg och sola och gå ned till vattnet och bada. Kan erkänna att jag hade svårt att släppa blicken när hennes bröst rörde sig i takt med att hon gick :)

Last edited:
Toppen