Topless på stranden

Bkikrunk-75

Medlem
Hej alla män hur ser ni på och hur tänker ni om en kvinna som solar topless på en strand? Tittar ni mer på brösten då än om hon har bikini på? Är det skillnad på om hon har små eller stora bröst? Och är det skillnad på om alla går topless? är det mindre intressant att titta ifall alla är topless?
Sorgligt länge sen man såg topless på stranden... Älskar bröst i alla storlekar och hade inte kunnat låta bli att titta och fascineras

Hyposeed

Medlem
Ja synd att det har blivit så ovanligt att nästan ingen vågar göra det.
Ja det har nog också med skrämseln kring solning och bröst att göra. Men jag är säker på att det snart ändrar sig åt rätt håll. Det bästa är att bada naken för alla. Betydligt varmare och skönare särskilt i Sverige där man fryser på land med blöta badkläder.
På den strand jag var solade ett par topless och en man naken. Ingen brydde sig och så tycker jag det kan vara. Blandat så alla får bada som dom vill. Han låg visserligen en bit från den stora klungan men ändå bland folk. Har sett sånt tidigare också.
Hur solar du själv på stranden? Topless? Nakenbadare? eller med bikini?

Hyposeed

Medlem
Jag är bekväm med att sola naken om alla eller nästan alla andra solar nakna. På samma sätt solar jag gärna topless men jag är sällan den första som börjar sola topless. Om nån annan gör det vågar jag också.
Ja, man vill inte sola och bada naken på en textil strand, det skulle jag själv inte våga mig på.
Får hoppas fler kvinnor släpper sina bröst fria på stranden. :D

Hyposeed

Medlem
Jag är bekväm med att sola naken om alla eller nästan alla andra solar nakna. På samma sätt solar jag gärna topless men jag är sällan den första som börjar sola topless. Om nån annan gör det vågar jag också.
Många nakenbadare är helrakade kring könsorganen, både män och kvinnor. Jag har också börjat med det. Lite ovant i början tyckte jag men nu helt naturligt. Är du också helrakad?

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Bröst är alltid trevligt att titta på både i erotiska situationer och som topless eller helnaket på stränder. Det blir såklart inte att jag råstirrar, det behövs liksom inte, utan bara uppskattar naket. Konstigt nog är topless på vanlig strand mer udda just nu och sticker ut lite. Är det på nakenbad så blir det inte lika "porrigt" konstigt nog. Kan väl bero på att andra delar av kroppen får lite uppmärksamhet också .
Storlek är faktiskt helt obetydligt. Det kan vara sexigt, snyggt, härligt eller trevligt hur de än ser ut. Beror helt på personen de sitter på :).

Toppen