Trädgården

Elgen

Medlem
Kön
Man
Pinsamt öde.
Detta hände 2003, eller 2002 sommaren, en sak som jag bara delat med mig nu, här.

I alla fall hade vi en sådan där uppblåsbar dubbelmadrass(väldigt skön), sådan man kan ha som extrabädd. I alla fall, låg denna ute på trädgården utanför huset med massa filtar och kuddar. Det var väldigt skönt att ligga där i skuggan och bara slöa. Mina föräldrar var på framsidan, jag baksidan trädgården. Brevid madrassen fanns massa skvaller tidningar, varav jag börjar bläddra. Där i tidningen finns massa bilder, däribland på vår egna M.Bernadotte(nobelfesten), varav jag startar och runkar. Efter ett tag, säg 10-15 min (börjar bli svettig av allt) Hör jag, mina föräldrar säga en sak, typ "o, vad gött du har det här" medans de kommer emot mig. Jag som hade täcket lite halvöppet, inne i runkningen och det var i grevens tid för utlösning.

Jag vet inte om mina föräldrar förstod vad jag gjorde, i alla fall så försökte jag få över täcket över mig, varav jag bara lägger mig och låtsas vara trött eller liknande. Tidningen låg brevid(öppna, sidor), de måste sett att det skakat lite eller i alla fall förstått.

Ett minne som var oerhört pinsamt, men de nämde inget, och jag har förträngt det. Bättre det, än att de skulle kommentera (?).
:)


hehe
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Hehe... Det lät som ett "avsnoppat" slut på en trevlig stund.
Det är svårt att veta riktigt hur mycket föräldrarna förstår. Är man fortfarande deras lilla dotter/son som inte håller på med "sådant" eller vet de mer än så? ;)
 

raven

Medlem
Kön
Man
Var det den bilden där Madde hade röd klänning med riktigt schysst urringning?
Den har jag runkat till ett antal gånger :) Den bilden är enormt fin!
 
Toppen