Träff plats för naturister södra dalarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

KjellKåt

Gäst
Då gäller det att få till en plats att träffas på och hur vill vi träffas.
Ska det vara en plats ute så krävs ju bra väder.
Vill vi ha en helg eller bara en dag, logi, husvagn / husbil eller tält
Lite beroende på hur många vi blir så kan ju lokalens storlek vara av betydelse.´
Eller träffas på en naturist camping.
Många frågor, kom med synpunkter.
 
M

micky666

Gäst
Ser gärna att ni besöker västerås..då jag inte kan ta mej till Dalarna. .
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter väldigt trevligt :). Är en bit från Stockholm men vore roligt att träffa likasinnade. Både sambon (tjej) och jag gillar naket.
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Finns också i dala och klär gärna av mig i naturen för att känna friheten, sola allt det privata och få vädra hela kroppen, älskar pirret att vara exponerad, risken i det öppna, samtidigt vara så sommarkåt, känna solen på huden, gräset och mossan under fötterna och ibland mot hela kroppen... Ligga där avslappnad med nypullad eller nyfistad anal, svullet vått rövhål som blänker i solen och savande kuk som doftar sex, ligga och bara känna ruset och längtan. Vem gillar inte att rulla sig i gräset lite? =,)
 

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns också i dala och klär gärna av mig i naturen för att känna friheten, sola allt det privata och få vädra hela kroppen, älskar pirret att vara exponerad, risken i det öppna, samtidigt vara så sommarkåt, känna solen på huden, gräset och mossan under fötterna och ibland mot hela kroppen... Ligga där avslappnad med nypullad eller nyfistad anal, svullet vått rövhål som blänker i solen och savande kuk som doftar sex, ligga och bara känna ruset och längtan. Vem gillar inte att rulla sig i gräset lite? =,)
se det låter som en underbar eftermiddag i solen, gjorde mig direkt kåt! Tanken om at ligga där bredvid dig och kolla på dit väl använda lösa rövhål.. naturen är fantastisk.
 
K

KjellKåt

Gäst
Ska kolla om jag kan ordna en lite större bastu. Där finns plats för husbil/ husvagn men är inte så avskilt som man skulle önska.
Kan ju ställa bilar och vagnar så skiljer av lite.
Den stora frågan är hur mycket det ska kosta och vad får det kosta.
 
K

KjellKåt

Gäst
Det på Östabadet kan jag rekommendera, kan vara lite knepigt att hitta när man parkerat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen