Träffats IRL

G

Guest

Gäst
Jag skulle svara Ja men han håller nog inte med! Nästan iaf... :D
Hmm låter spännande, berätta mer!!

Mannen jag talar om skulle bo på hotell i stan. Hade ingen tanke på att risken/chansen för att springa på honom fanns. Men det gjorde jag. Ned för rulltrappan i en av stans bokhandlar kommer ona-mannen tillsammans med en kollega!!

Han lyckades inte se mig och jag kunde komma ut ifrån bokhandeln utan att bli avslöjad! :D
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag skulle svara Ja men han håller nog inte med! Nästan iaf... :D
Hmm låter spännande, berätta mer!!

Mannen jag talar om skulle bo på hotell i stan. Hade ingen tanke på att risken/chansen för att springa på honom fanns. Men det gjorde jag. Ned för rulltrappan i en av stans bokhandlar kommer ona-mannen tillsammans med en kollega!!

Han lyckades inte se mig och jag kunde komma ut ifrån bokhandeln utan att bli avslöjad! :D

Ojj, det låter spännande - och lite upphetsande...

Du fick inget infall -kanske ge honom en liten signal eller något? Undrar vad som kunde ha hänt om snubben varit lite mer vaken så han oxå hade lagt märke till dej....

Hade gärna kommmit en i sådan situation! :cool:
 
G

Guest

Gäst
Reagerade instiktivt med att fly.. Fara fara! :D Om mannen hade varit mer vaken hade nog bara blickar och leenden bytts... Inget mer spännande än så! :D;)

Eller vad tror du?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Reagerade instiktivt med att fly.. Fara fara! :D Om mannen hade varit mer vaken hade nog bara blickar och leenden bytts... Inget mer spännande än så! :D;)

Eller vad tror du?


vem vet
men jag tyckte att du fega lite...;)
 
G

Guest

Gäst
Reagerade instiktivt med att fly.. Fara fara! :D Om mannen hade varit mer vaken hade nog bara blickar och leenden bytts... Inget mer spännande än så! :D;)

Eller vad tror du?


vem vet
men jag tyckte att du fega lite...;)

Då mannen efteråt själv sa att det är farligt för "unga flickor att kontakta främmande män" så tror jag mitt val va rätt! :D;)
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Tänkte återuppliva tråden lite :D

Men dom flesta borde vid detta laget veta att Henkebenke är min pojkvän ;)
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Har inte stämt träff med någon som jag haft kontakt med!

Men man kan ju aldrig veta ifall det vimlar av onanerare när man går gatan fram[:0]


Alla som vet att det träffat någon måste ju på något sätt känna människan annars:sleep:
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Tror inte... men jag är ju inte HELT säker - vem kan vara det? Tänk om ens kollega eller kusin eller tjejen i kassan på ICA är någon här ;) (hon är för övrigt HUR läcker som helst!!!) :p
 
Toppen