Träning

Kön
Kvinna
Var väl kanske mer pinsamt för killen än för mig dock. Nåja, historien går följande: Var på träning igår (shootfighting) och det hade börjat en ny kille där. I och med att det inte är många tjejer som håller på så sparras jag för det mesta med mina manliga träningskamrater. Skulle upp och sparras med den nya killen och han hade sagt tidigare att vi skulle ta det försiktigt för att han inte hade någon susp på sig (glömt den hemma). Gick upp i octagonen och det gick riktigt bra shootade in på honom, fick ned honom på backen, passerade hans guard och hamnade i "full mount" (dvs när man sitter överst för de som inte är invigda). Hade honom riktigt pinned down och började mata honom med armbågar och slag mot huvudet. Jag sitter alltså på honom och riktigt blastar honom då jag känner något "hårt" underifrån. Tänker inte så mycket på det utan fortsätter tills han ger sig. Senare på bänken så frågar jag honom om han fick tag i en susp trots allt, varav han blir ilröd och säger stammar fram ett "nej".

Det mest intressant för min del var nog att av vad jag kunde känna så måste den ha varit bra "stor" ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Var väl kanske mer pinsamt för killen än för mig dock. Nåja, historien går följande: Var på träning igår (shootfighting) och det hade börjat en ny kille där. I och med att det inte är många tjejer som håller på så sparras jag för det mesta med mina manliga träningskamrater. Skulle upp och sparras med den nya killen och han hade sagt tidigare att vi skulle ta det försiktigt för att han inte hade någon susp på sig (glömt den hemma). Gick upp i octagonen och det gick riktigt bra shootade in på honom, fick ned honom på backen, passerade hans guard och hamnade i "full mount" (dvs när man sitter överst för de som inte är invigda). Hade honom riktigt pinned down och började mata honom med armbågar och slag mot huvudet. Jag sitter alltså på honom och riktigt blastar honom då jag känner något "hårt" underifrån. Tänker inte så mycket på det utan fortsätter tills han ger sig. Senare på bänken så frågar jag honom om han fick tag i en susp trots allt, varav han blir ilröd och säger stammar fram ett "nej".

Det mest intressant för min del var nog att av vad jag kunde känna så måste den ha varit bra "stor" ;)

känns som killen gillar smärta då[}:)];)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Maree: Så du tränar shootfighting? Kan inte vara många tjejer som håller på med det.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Fniss, den var ganska kul. :D Måste varit omtumlande för killen, och en (glad) överraskning för dig.. Han ville tydligen försvara sig genom att rocka och pounda med höfterna mot dig, fast på ett annat sätt... ;)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Hur blev det att du började med shootfighting? För det är ju en grabbsport om något.
 
Kön
Kvinna
Har alltid varit kampsports intresserad och tränat lite allt möjligt. Shootfighting var första gången jag kunde blanda allt jag lärt mig, plus att det är så nära "verkligheten" man kan komma.
 

_yours

Ny medlem
Kön
Man
Fick han stånd? haha. Där ligger han och får stryk och samtidigt får han värsta ståndet. hehe men vissa tänder kanske på det. det hade nog inte varit det första jag hade tänkt på;) Kanske ändå tur att han inte hade suspensoar då, hade kanske blivit lite tajt i den då;)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Hehe, som sagt. En del tänder nog på sånt... Han kanske tänder på tjejer som har övertaget.
Fasst å andra sidan. Vem tänder inte av att ha en tjej sittande på sig?
 

Mike87

Ny medlem
Kön
Man
Haha har själv varit rädd för att nått liknande skulle hända när jag tränade shoot, dock äre som _yours säjer, det är inte dirket sex man ligger och tänker på när man brottas, så jag klarade mig :)
 

Throb

Medlem
Kön
Man
Maree, vah hände sen?
Fortsatte ni träna tillsamans, med eller utan susp?
Gav du honom fler skäl att bli generad?
 
Kön
Kvinna
Om du menar specifikt den gången så sparras vi oftast på slutet av träningen, så inget mer hände.

Annars så tränar fortfarande. Jag såg väl inget sexuellt i det då, menar det är väl sådant som händer...kör mitt race, och på träning är det träning..där är jag våldsam och träningsinriktad.
 
Toppen