träning

Dodge

Ny medlem
Kön
Kvinna
hur tränar man till sig att få multipla orgasmer???

har fattat som att endel har orgas igenom hela samlaget.... men det kanske är bäst att börja träna på egen hand???
 
K

knakille

Gäst
hur tränar man till sig att få multipla orgasmer???

har fattat som att endel har orgas igenom hela samlaget.... men det kanske är bäst att börja träna på egen hand???


Ohja det tycker jag och träna ofta :p ;)
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Hur många ska det vara för att räknas till multipla?
Två tycker jag är lätt att få, den tredje får man kämpa för, den fjärde...... Znark den hoppar jag över för då är jag ......död ! [|)]
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Hur många ska det vara för att räknas till multipla?
Två tycker jag är lätt att få, den tredje får man kämpa för, den fjärde...... Znark den hoppar jag över för då är jag ......död ! [|)]

Är det det som kallas multipla...när dom kommer med en massa tid emellan....är det inte när dom kommer på rad liksom....
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
är det nån som vet hur man kan öva upp detta nåra tips????


Egentligen ställer du en riktigt bra fråga - ändå kan jag inte låta bli att reagera lite med ryggmärgen här.

Kanske beror min reaktion på att jag inte har något bra svar - eller också beror den på att de få gånger jag själv har upplevt multibla orgasmer är då jag haft sex som är totalbefriat från annat än njutning.


För mig finns det inget mer avtändande än "teknik" när det gäller sex. Mitt grundrecept är alltid: öva på din egen kropp!!! Själv eller tillsammans med någon annan - men aldrig där själva syftet med övningen är orgasm.
 

on

Medlem
Kön
Man
är det nån som vet hur man kan öva upp detta nåra tips????


Egentligen ställer du en riktigt bra fråga - ändå kan jag inte låta bli att reagera lite med ryggmärgen här.

Kanske beror min reaktion på att jag inte har något bra svar - eller också beror den på att de få gånger jag själv har upplevt multibla orgasmer är då jag haft sex som är totalbefriat från annat än njutning.


För mig finns det inget mer avtändande än "teknik" när det gäller sex. Mitt grundrecept är alltid: öva på din egen kropp!!! Själv eller tillsammans med någon annan - men aldrig där själva syftet med övningen är orgasm.

Kanske inte ska lägga mig i, men tycker det var en lysande teori om hur man ska se på det hela! :oops:
 
Toppen