Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Köpte en ny ring igår av svart gummi. Den är inte så töjbar så jag får den inte över både kuk och pung som jag skulle vilja. Jag får nöja mig med att ha den runt kukroten. Men känner nu efter en stund att den är för hård och när kuken sväller och börjar bli blå så ger den mer smärta än att göra det skönt...

Tidigare har jag haft lite grövre siliconringar och de är mycket behagliga, men de håller inte så länge utan spricker och går av. Men jag ska köpa ny nästa gång jag får tillfälle.
 

Bondegutten

Medlem
Ja det er min erfaring og med silikonringer, de sitter godt på men tåler ikke så mye, har lett for å sprekke.
en kompis bruker ofte metallring, men synes det er litt vanskelig å få til riktig str på den da.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har aldrig provat metallring. Just nu drog jag tillbaka ringen så den inte sitter ända nere i roten. Känns bättre, men ger inte riktigt samma effekt
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har inte onanerat sen i början av veckan, och känner nu hur lusten tränger sig på. Min kuk är stenhård men jag kanske ändå väntar med att ge den vad den behöver tills imorgon. Och eftersom jag efter dessa dagar har en rejäl sats tänker jag leka och kladda med sperman också, och smörja in kuken med den. Blir kladdigt och härligt!
 
Toppen