Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Nicke C

Aktiv medlem
Vaknade precis och ligger och smårunkar, känner hur den växer och börja pulsera. Hämtar kokosoljan och ser hur den glänser när jag smeker in den i långsamma drag. Mmmmmm så skönt
Kanske blir att logga in på dirtyroulette en stund
 
Last edited:

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Härligt påskkåt, vaknade med rejält stånd, så lika bra att hålla det, så nu är det frukost samt att skrolla igenom vad som hänt inatt, runkar inte direkt, men ser till att stånden håller i sig, underbart :p
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Vi ligger i badet och har det skönt jag och min kuk. Han reagerar till å från på vad som dyker upp på nätete. Lite runk och smek gillar han mycket,och signalerar till mig att vi har det skönt med lite pre cum på toppen
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kommer hem efter dagen på jobbet.
Jag hade bestämt med pappas bästa vän, han skulle komma hem o hjälpa mig med lite saker i huset. Han är lite allt i allo, utbildad elektriker och byggt en del hus. Så det är han jag ringer.
Han har kod till oss, så han var redan hemma hos mig och fixade.

Nu har jag varit kåt hela dagen, så det första jag gör, när han står på stegen och fixar med något. Är att gå fram, dra ner hans gylf o ta ut kuken för att suga den hård. Sen stoppade jag in den igen.
Sen går han ner, tar tag om mig o lyfter upp mig. Sätter mig på köksbordet o drar av mina jeans och utan tvekan så trycker han kuken i botten.
Sen knullar mig i säkert 10min eller kanske mer, jag får antal orgasmer.
Så avslutar han med att ta mig bakifrån o spruta mig full.
Pappas vänner är bra:).
Han o jag har haft sexuell relation i många år:)
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Kommer hem efter dagen på jobbet.
Jag hade bestämt med pappas bästa vän, han skulle komma hem o hjälpa mig med lite saker i huset. Han är lite allt i allo, utbildad elektriker och byggt en del hus. Så det är han jag ringer.
Han har kod till oss, så han var redan hemma hos mig och fixade.

Nu har jag varit kåt hela dagen, så det första jag gör, när han står på stegen och fixar med något. Är att gå fram, dra ner hans gylf o ta ut kuken för att suga den hård. Sen stoppade jag in den igen.
Sen går han ner, tar tag om mig o lyfter upp mig. Sätter mig på köksbordet o drar av mina jeans och utan tvekan så trycker han kuken i botten.
Sen knullar mig i säkert 10min eller kanske mer, jag får antal orgasmer.
Så avslutar han med att ta mig bakifrån o spruta mig full.
Pappas vänner är bra:).
Han o jag har haft sexuell relation i många år:)
Gött att komma hem och få lugna ner sitt kåtbegär
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Tror jag lugnade hans begär också;), jag vet ju hur mycket han gillar mig o få knulla mig.
En bra daddy, som nu lagar mat.
Tror jag det. Vem hade inte gillat att få kuken sugen när man står på stegen. Kan ju också sluta i en katastrof om det blir för mycket njutning. Han har tur den gubben som får komma hem å fixa hos dig
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Tror jag det. Vem hade inte gillat att få kuken sugen när man står på stegen. Kan ju också sluta i en katastrof om det blir för mycket njutning. Han har tur den gubben som får komma hem å fixa hos dig
Blev han färdig idag lr måste han återkomma imorgon
Tack för hjälpen! Fick bli en dusch och lite dragande fram och tillbaka av din story
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kommer hem efter dagen på jobbet.
Jag hade bestämt med pappas bästa vän, han skulle komma hem o hjälpa mig med lite saker i huset. Han är lite allt i allo, utbildad elektriker och byggt en del hus. Så det är han jag ringer.
Han har kod till oss, så han var redan hemma hos mig och fixade.

Nu har jag varit kåt hela dagen, så det första jag gör, när han står på stegen och fixar med något. Är att gå fram, dra ner hans gylf o ta ut kuken för att suga den hård. Sen stoppade jag in den igen.
Sen går han ner, tar tag om mig o lyfter upp mig. Sätter mig på köksbordet o drar av mina jeans och utan tvekan så trycker han kuken i botten.
Sen knullar mig i säkert 10min eller kanske mer, jag får antal orgasmer.
Så avslutar han med att ta mig bakifrån o spruta mig full.
Pappas vänner är bra:).
Han o jag har haft sexuell relation i många år:)
så underbart
 
Toppen