Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Efter en dag med lite ditt o datt så sitter jag nu vid skrivbordet, dragit ner byxorna till anklarna och satt på en hård gummiring runt kuk och pung. Är fortfarande slak, men pillar och 'gosar' lite med den så den växer snart till sig, tror jag. Har inte tagit något potenspiller på flera dagar, så kanske den inte vill svullna som jag vill, men då får den vara slak. Det är skönt ändå att leka med vännen
 
Hade ett jätteskönt webcamrunk med en annan kåtgubbe på whereby.com (gjorde ett eget runkrum där)
Vi tittade på en teenfilmsnutt och webcamrunkade och snackade i micen, satan vilken skönt sprut det blev till teenfittan
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Nu mår kuken härligt. Stannade till på ett av mina favoritställen på väg till en kund. Det var rätt så skönt väder ute. Så jag gick en bit på en väg som leder in i skogen. Stannade till och öppnade mina byxor och tog ut kuken. Den fick hänga på utsidan medans jag gick vidare, och den växte till sig. Slutade med att jag runkade av kuken innan vidare färd :):)
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu mår kuken härligt. Stannade till på ett av mina favoritställen på väg till en kund. Det var rätt så skönt väder ute. Så jag gick en bit på en väg som leder in i skogen. Stannade till och öppnade mina byxor och tog ut kuken. Den fick hänga på utsidan medans jag gick vidare, och den växte till sig. Slutade med att jag runkade av kuken innan vidare färd :):)
Trevligt
 
Toppen