Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Jobbat eftermiddagsskift, varit riktigt varmt på jobbet och nu kan man äntligen sätta sig i soffan och dra ner shortsen och runka...
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har precis fått mig en omgång med mina dildos på badrummet. Kom en hel del försats så den värsta kåtheten har avtagit. Fortsätter efter jobbet och då ska runka kuken samtidigt som jag får analen rejält utfylld när jag rider en stor skön dildo. :love:
 

Larsa

Aktiv medlem
Kön
Man
Ligger naken på sängen och smeker min halvstyva, solbrända kuk. Känner hur försatsen börjar sippra fram. Stoppar snart in min böjda dildo i rumpan. Kuken blir så hård då Och sprutet ännu häftgare.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Hemma från jobbet och är riktigt kuksugen. Har monterat upp dildosarna i badrummet och ska strax bege mig dit för en härlig gangbang. Kuken är hård och analen sugen på något riktigt stort.
 

BlackVelvet1

Välbekant medlem
Har varit lite småkåt idag på jobbet. är så sugen på att runka,frugan sover och jag har en kuk som är stenhård,måste bara runka innan läggdags
 

wonka

Aktiv medlem
Kön
Man
Kom precis tillbaka efter en PW där min kuk fåt vara utanför byxbenet under längre sträckor, det gillade den, den växte sig stor och fin under rundan. Fick ju passa på att runka kuken lite under tiden mmm
 

Larsa

Aktiv medlem
Kön
Man
Smeker min halvstyva kuk å känner kåtilningarna utefter låren. Juckar lite. Försatsen kommer på ollonspetsen.
 
Toppen