Playdate69
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Nyrakad och insmord med kokosolja framför en härlig porrfilm…
blir det snart mjölk till?Just nu kaffe och kuken framme. Sambon sover så jag passar på att porrsurfa lite och runka.
Det låter skönt, det blir en repris här nu strax.Blir så kåt och hård av en den tanken. Oljade in kuken med härlig kokosolja och njuter i fulla drag
Edgar, har min fleshlight bredvid mig, vill börja använda den nu igentlingen. men det är sjukt najs att dra med nyrakad len hård stakeHar snörat åt pungen och kuk roten och extra gummiband runt pungkulorna samt oljat in den
Ett lädersnöre runt kukroten och som sen separerar kulorna och binder upp pungen riktigt stramt! Så gött!!Har snörat åt pungen och kuk roten och extra gummiband runt pungkulorna samt oljat in den
Underbart skönt. En härlig syn skulle det vara att se dig smeka din inoljade fitta.Det låter skönt, det blir en repris här nu strax.
Ååå va najs, ja laddar för å få ett par Tim smektid i em,Äntligen får min kuk den uppmärksamhet som den förtjänar. Med metallringen på plats runt kuk och pung får den smaka på kukvibratorn allt emellanåt så nu mår vi underbart bra. Oljelek gör inte saken sämre. Varit när flera gånger men så skönt att dra ut på njutandet. Dagen är vikt åt onani