joe
Aktiv medlem
- Kön
- Man
runkar skönt på ett hotellrum. funderar på att gå till bastun.. eller fortsätta här. hör av dig om du är på humör. ser bra film.. heneLigger i soffan och runkar
runkar skönt på ett hotellrum. funderar på att gå till bastun.. eller fortsätta här. hör av dig om du är på humör. ser bra film.. heneLigger i soffan och runkar
Härligt!Ännu en morgon,steg upp 05;30 koka kaffe och oljat in kuken sen runkat framför datorn sen dess.
fwb?Den börjar bli hård igen efter att ha sprutat i flickvännens fitta. Så den ska nog vara redo när jag träffar en storbystad fwb i eftermiddag.
Ahhhh vad härligt det låter. En riktigt skön söndagHemkommen kåt efter promenad med blöja. Prova o kissa i den ute. Skönt som fan. Hemma själv nu o tryck i analplugg o oljat in fittan
Ohhh underbart det låtersitter o masserar min kuk. känns så gott i kuken just nu
Ska ta några nya bilder på mina nya baddräkter . en bikini o två st baddräkterOhhh underbart det låter
Härligt … ja den tiden på året nu snart juSka ta några nya bilder på mina nya baddräkter . en bikini o två st baddräkter