Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
slak som faan ... kollar på hockey Sweiz - Tjeckien (just nu 3 - 1 till chokladnosarna) och det är nog det minst upphetsande som finns . . . :mad:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Varit kåt hela dagen och tagit på mig själv utanpå kläderna i smyg. Kommer hem från jobbet, nyduschad och fräsch utan kalsonger under jeansen och förväntar mig ett varmt välkomnade hemmavid.

Möts av en bitter sambo som verkar irriterad över precis allt. Mitt sug dog direkt.....
Lider med dig....
 
C

Coolball4fun

Gäst
Who the hell is Edgar?
Edgar på svengelska typ retar ollon, klitoris men avbryter precis innan orgasm och tar en kort paus för att fortsätta till gränsen återigen. Hur många gånger eller hur länge avgör man själv men målet är att få en intensivare och skönare orgasm.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Edgar på svengelska typ retar ollon, klitoris men avbryter precis innan orgasm och tar en kort paus för att fortsätta till gränsen återigen. Hur många gånger eller hur länge avgör man själv men målet är att få en intensivare och skönare orgasm.
Tack, jag vet. Det var bara en referens till senaste Eurovision Song Contest. Men den gick kanske inte hem :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Just nu halvhård och kladdig sprutade för ca en minut sedan. Torkade av den tvättade händerna innan jag tog tag i mobilen.
 
Toppen