storrunkan
Välbekant medlem
- Ålder
- 57
- Kön
- Man
Runkar lite till Supervåts härliga bild . . .
Härligt, har precis tagit en ny bild nuRunkar lite till Supervåts härliga bild . . .
Den känslan är ömsesidig!Fittan vill bli fylld av varm sperma. Älskar när man kommer samtidigt och fittan kramar tight runt kuken medans den samtidigt pulserar ut hela satsen djupt in
Ja tack, jag är medFittan vill bli fylld av varm sperma. Älskar när man kommer samtidigt och fittan kramar tight runt kuken medans den samtidigt pulserar ut hela satsen djupt in
Hade gärna sprutat min sats in i din fittaFittan vill bli fylld av varm sperma. Älskar när man kommer samtidigt och fittan kramar tight runt kuken medans den samtidigt pulserar ut hela satsen djupt in
Låter härligtLite söndags onani innan dags för veckans jobb. Renrakad fitta som glänser av sin saft. Längtar kuk men dildo får duga. Grov skön sak.
Mmm underbartSvårt att inte bli lite våt när man går runt med en kort & tight klänning på kontoret..
Härligt att du tar dig en minut att berätta för oss. Det uppskattas!Svårt att inte bli lite våt när man går runt med en kort & tight klänning på kontoret..
Mmm, det skulle vara riktigt upphetsande om man fick ett tillfälle att "råka" visa kuken för en tjejSitter och runkar en nyrakad och inoljad kuk till skön porr och cammar samtidigt som jag hör granntjejen vara ute. Blir nästan sugen på att "råka" visa min styva kuk![]()