Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Cumbaths

Välbekant medlem
Jag har precis fått av mig byxorna och kalsongerna och sitter nu med bart underliv + t-shirt och stadigt styvande penis framför laptoppen, Jag är otroligt runksugen och har inte fått utlösning på flera dagar och det ska bli så otroligt skönt att hänge sig åt kåt onani nu! Jag har redan smakat av den löddrande försatsen och smaken och lukten gör mig om möjligt ännu kåtare!

Supervåt

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Blev tidigare idag avbruten mitt under min sköna stund för att behöva springa ut och hämta en leverans. Slängde bara på mig en klänning, inga underkläder. Kände hur det rann lite nedför låren påväg upp till lägenheten igen, och mina fingrar luktade nog en del fitta. Funderar bara på om han som lämnade över paketet märkte något på mig :p

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev tidigare idag avbruten mitt under min sköna stund för att behöva springa ut och hämta en leverans. Slängde bara på mig en klänning, inga underkläder. Kände hur det rann lite nedför låren påväg upp till lägenheten igen, och mina fingrar luktade nog en del fitta. Funderar bara på om han som lämnade över paketet märkte något på mig
Haha:LOL: Det där är intressant.
Har nästan samma berättelse. Jag onanerade med dildosarna på badrummet för fullt när det ringde på dörren och det slutade inte. Jag får på mig en badrock och öppnar flåsig och rödblossig om kinderna. Där står en kille från UPS med en stor kartong. Det är en stor dildo från Hankey Toys som levereras flera dagar tidigare än beräknat. Undrar också om han märkte något.
Men dildon kom väl till pass för fem minuter senare var den väl insjunken till min belåtenhet.:giggle:

Toppen