Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev tidigare idag avbruten mitt under min sköna stund för att behöva springa ut och hämta en leverans. Slängde bara på mig en klänning, inga underkläder. Kände hur det rann lite nedför låren påväg upp till lägenheten igen, och mina fingrar luktade nog en del fitta. Funderar bara på om han som lämnade över paketet märkte något på mig
Haha:LOL: Det där är intressant.
Har nästan samma berättelse. Jag onanerade med dildosarna på badrummet för fullt när det ringde på dörren och det slutade inte. Jag får på mig en badrock och öppnar flåsig och rödblossig om kinderna. Där står en kille från UPS med en stor kartong. Det är en stor dildo från Hankey Toys som levereras flera dagar tidigare än beräknat. Undrar också om han märkte något.
Men dildon kom väl till pass för fem minuter senare var den väl insjunken till min belåtenhet.:giggle:

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Övernattat i tält vid en liten sjö några dagar/nätter.
Så härligt att öppna tältet och sola hela underlivet ett par timmar medans man försiktigt utforskar kuken och pungen och tittar ut över sjön. Fantastisk njutning!
Tänk om någon av de andra grabbarna visste vad man gjorde varje morgon…

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmm, va kuken mår bra idag. Så unserbart kåt och hård. Först putsat på frisyren sedan härligt inoljad. Behandlad av kukvibratorn och härligt runkad. Idag tar joag gott om tid på mig bara för att njuta länge av att vara kåt

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
En våt fläck på boxershortsen beståendes av försats, har edgat till och från idag så har blivit en hel del försats som läckte lite medans jag fixade käk. Den mår ganska bra helt enkelt och ska få spruta ikväll men ska dra ut på det ett tag. Är riktigt nice att smörja in bröstvårtorna med försats och pilla lite på de.

Toppen