Tråkigt sexliv

cutecacke

Ny medlem
Kön
Man
Finns det något sätt att göra det ännu skönare. Jag har bara brukat onanera på vanligt sätt.

Eller något punkt eller något som man kan göra för att det ska bli skönare.
 

Fotografen

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar att leka analt..

Vill du testa så skaffa glidmedel NÖDVÄNDIGT! Du kan börja med att smeka med fingarna. Och sen försiktigt leta dig inåt... ;)

Lycka till!
 

cutecacke

Ny medlem
Kön
Man
Analt är inte min grejj för det gjorde ont som bara den när man skulle kolla tempen senast på sjukhuset.
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
cutecacke,

Ta till lite hjälpmedel i en eller annan from när du runkar.

1) Häll lite kladdig hudkräm i en plastpåse, stoppa in kuken, ställ dig på knä framför en soffa, lägg kuken på soffan, lägg en kudde ovanpå kuken och plastpåsen, sedan är det bara att köra på, nästan som att knulla på riktigt.

2) Ta din elektriskt tandborste, kör igång den och håll den vibrerande borsten mot kukens undersida, precis vid den tunna strängen som håller fast förhuden. Med lite ansträngning kan det gå för dig utan att kuken blir styv.

3) Ring heta linjen bög-linjen, 08-50 00 60 60 och snacka kåta saker med en jämnårig och runka samtidigt, du behöver inte var bög för det. Man kan snacka fitta t.ex.

4) Gå till en badstrand så här års och med dåligt väder, brukar var folktomt då. Sätt dig ner och runka, blunda och tänk att sitter en massa människor omkring dig som om det vore en solig högsommardag.
 

KinkyDattis

Ny medlem
Kön
Man
Man måste vell inte runka snabbt för att få utlösning eller?

Adda mig på msn och snacka lite sex-problem;)
 
Toppen