Trång förhud?

  • Thread starter KallaFakta - spärrad ej 18
  • Startdatum
K

KallaFakta - spärrad ej 18

Gäst
Tjena alla! jag är 14 år, och när jag runkar eller drar tillbaks förhudet så kommer ollonet ut, förhuden känns lite trångt .

I vilken års ålder märker man om man har trång förhud ? :unsure:
 

Marboman

Medlem
Kön
Man
Du är väll i rätt ålder för att märka det, men det låter inte som den är så trång om du kan runka så att ollonet kommer ut. Med trång menas att man inte kan dra tillbaka förhuden så att ollonet kommer ut. Fortsätter du att runka så kommer förhuden att bli slappare, så det är abara att fortsätta. Allt är som det ska! :)
 

Zerteus

Medlem
Kön
Man
Men om den är för trång så brukar det märkas när man är mindre. Min va för trång när jag var mindre, men jag fick välja om jag ville operera eller inte. Jag ville inte operera, men i puberteten så växte förhuden. :p

// Z
 

strahlent

Ny medlem
Kön
Man
i en del religioner skär de bort förhuden vid en viss ålder

träffade en en amerikan som var omskuren, men han var kristen. men det gör de tydligen ofta i USA på pojkar. kuken var mycket snygg
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Omskärelse är väl väldigt vanligt i USA. Där måste föräldrar be att deras son INTE ska bli omskuren då det annars sker per automatik.
Bland judar och muslimer sker det väl omskärelse enligt religösa påbud.

Vad jag har fått höra av en muslim så får inte en "rättrogen" muslim visa sitt kön, inte ens för andra av samma kön. Därför duschar de ensamma eller med kalsonger på.
 

runkboy

Aktiv medlem
Kön
Man
Tjena alla! jag är 14 år, och när jag runkar eller drar tillbaks förhudet så kommer ollonet ut, förhuden känns lite trångt .

I vilken års ålder märker man om man har trång förhud ? :unsure:

Om det inte gör ont så kan du fortsätta runka,troligen så vidgas förhuden ju mer du runkar;)
 
Toppen