Trång röv...

lingo40

Ny medlem
Kön
Man
Finns det nåt bra sätt att få in en lite för stor stav i röven?
Har skaffat en riktigt najs dildo som ja inte riktigt får in och blir lite frustrerad över det, jag känner verkligen att jag vill ha in den och när den åker in så kommer jag att komma så jag skriker... :D
 

MagicalTrevor

Medlem
Kön
Man
Men ta nått som är mindre att tänja med då? typ Hårborst skafft med nått som skyddar, brukar använda plasthandske, sitter perfekt, tajt som fan så man kanppt ser nån skillnad
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
ekker tänj med dina fingrar. Men tålamod skall du nog ha mer av! annars skule du kanske ha en analplugg, en grov, vilken ju är konformad och lätt tänjer ut.
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Det viktigaste är att slappna av. Om du smörjer lite med nåt glidmedel och är helt avslappnad ska det nog gå bra.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Du får säkert det till, du måste bara ha lite tålamod och kanske som någon av de andra säger ta något mindre till att börja med. 1 eller 2 fingrar tills du har tänjt ut dig lite och prøva dig sedan direkt efter på med din dildo. Bruka en del vaselin eller glidmedel de första gångerna så skal det gå bra för dig. lycka til:):p
Originally posted by lingo40

Finns det nåt bra sätt att få in en lite för stor stav i röven?
Har skaffat en riktigt najs dildo som ja inte riktigt får in och blir lite frustrerad över det, jag känner verkligen att jag vill ha in den och när den åker in så kommer jag att komma så jag skriker... :D

Runkar ofta
 
Kön
Kvinna
Annat tips, testa i badkaret när du badar (om du badar dvs). Alla kroppsliga delar mjunknar och det är lättare att slappna av i vatten. Bäst är ett bra glidmedel som inte försvinner i vatten och använda det tillsammans med ett långt varmt bad, jag garanterar..du får in den!!
 

anton100100

Medlem
Kön
Man
Ett tips som jag brukar köra, bada sjärten i en balja med olja! Prova! När jag och min tjej har sex och analsex så brukar jag hon bada sjärten i en balja med olja, och det hjälper mkt!

Runka på ni bara!
 

anton100100

Medlem
Kön
Man
Originally posted by el gardo

vaddå? flera liter olja i en balja? Tapa upp det gng på gång eller?
jupp ,man ttappar upp ett par tre liter i ett litet kar och väntar i c.a 5-10 min, då blir det både smidigt att komma in i sjärten och oljan fungerar samtidigt som glidmedel...

Runka på ni bara!
 

Philky

Ny medlem
Kön
Man
Man kan testa att bada stjärten i en ljummen jodlösning också. Jod'en avslappnar hålet och du kan få lättare att penetrera dig själv.

Lycka till!
 
Kön
Man
Det absolut viktigaste är som några påpekat är avslappning. Det är inte helt lätt i början, men med tålamod kommer det att gå bra. Ett litet trix är att först knipa hårt, muskler som spänns tenderar att slappna av helt efter kontraktion och anus är inget undantag. Intag en liten dos alkohol (om du har åldern inne), det får muskler att slappna av. Prova med små saker först och byt ut objekten undan för undan till det är dags för "the real thing". Man kan också ta fler och fler fingrar och gradvis töja ut sig. Ta massor med glidmedel och sätt dig på gummikuken och känn hur den sakta glider in. Ibland kan röven vara extremt svårforcerad, det kan bero på att tarmarna har för mycket "innehåll". En rejäl tarmsköljning kan göra underverk (man håller sig dessutom friskare) :oops:.

M D
 
Toppen