Trång varm leksak för män?

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Hej!

Har testat miss softe och tycker den var hyfsat nice....
Skulle dock vilja testa en riktig "lösvagina" gärna med anal på och vill veta vilken som är riktigt bra och var man i s f kan köpa den?

Mina krav är att den ska vara mjuk, härlig, så trång som möjligt och ändå behaglig och så realistisk som möjligt....Den får kosta nästan vad den vill bara den är riktigt bra, snälla ge mig tips på var jag kan inhandla en riktigt bra sådan....?

Tack för mig.
Tack på förhand.

Skeåa Vieä Reunkae? ;D
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Köp en FleshLight, jag har själv en sån och sprutar alltid som en fontän efter jag använt den. Finns med fyra olika ingångar (mun, vagina, anal och neutral) plus regular, super tight, wonder wave, super ribbed, speed bump och ultra tight.

Jag har regular pink lady, som ska vara den "sämsta", och är ändå tvungen att göra uppehåll ibland för att inte komma för snabbt.
 

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Tackar...Låter tjockt nice....Vad kostar denna?
Och Var kan man beställa den?
Är det en sån där vagina som typ är 'cyberskin' material som känns som riktigt hud?


Skeåa Vieä Reunkae? ;D
 

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Tjocknice.
När man beställer från den där sidan måste man legitimera sig och skit då när man hämtar ut sakerna på posten? Kan man vara under 18 år? Hört att man måste vara 18 för att beställa sexleksaker inom Sveriges gränser och så vidare och pallar ej skicka mail till dem, så vore schysstom du kunde svara...

Eftersom du säkert är över 18 så kanske du bara kan svara på om man behövde legitimera sig eller om det bara var att lämna in lappen, hämta ut varorna och gå hem?

Stort tack för ditt svar =D
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag är 31. Beställde den mot faktura, så den kom direkt i brevlådan med en inbetalningskort. Tyckte det var smidigast. Vet inte hur det är när man beställer mot postförskott. Du kan ju maila och höra om man måste vara 18 år för att få beställa.

Beställ samtidigt glidmedel, för den som följer med räcker inte länge...

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
ok
Tackar som fan:)
Hörru, vad skulle jag säga jo....Vad var det du sa där uppe, vilken var det man kunde beställa som var 'super tight' ? ;) hittade den ej på sidan nämnligen....och en trångis vore ju ej fel... ;)

Stort tack för att du svarat

Skeåa Vieä Reunkae? ;D
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
fasen sån måste jag med köpa en..
måste ju som sagt få utlopp för sina lustar ibland..*ler*..
när inte KK ställer upp.hehehe

Intreserad
 
Toppen